Skip to main content

Waarom wordt de kwalificatie op viaplay via KPN niet uitgezonden?

betaal toch niet voor niets om dit te bekijken.

waardeloos, denk dat ik viaplay opzeg!!

Jaa dan komen de klachten dat Viaplay niet meer zichtbaar is 🤣

Dit zijn geen klachten, dit is mopperen op eigen domheid.🙀🙀😜😜😜😜

Eerder de domheid bij KPN ze hebben nu bij Disney + het beter aangepakt lol

Wat denk je dat kpn had kunnen doen?

Kijk naar hoe ze Streaming Dienst Disney+ introduceren veel duidelijker als ViaPlay.


Het lijkt me beter dat klanten die klagen over KPN/ViaPlay eerst naar zichzelf kijken. Je boosheid uiten op dit forum omdat je zelf niet goed gelezen hebt is onterecht. En om dan te zeggen dat KPN geen verstand heeft van F1...volgens mij heb je dat dan zelf niet. Als je fan bent weet je hoe F1Pro en ViaPlay werken: via een app. Het is geen zender zoals Ziggo dat is. Als je dat van te voren niet uitgezocht hebt is het je eigen schuld. 


Het lijkt me beter dat klanten die klagen over KPN/ViaPlay eerst naar zichzelf kijken. Je boosheid uiten op dit forum omdat je zelf niet goed gelezen hebt is onterecht. En om dan te zeggen dat KPN geen verstand heeft van F1...volgens mij heb je dat dan zelf niet. Als je fan bent weet je hoe F1Pro en ViaPlay werken: via een app. Het is geen zender zoals Ziggo dat is. Als je dat van te voren niet uitgezocht hebt is het je eigen schuld. 

KPN heeft ook fout gemaakt in de begin is er geroepen u kan de kwalificatie en race live zien op kanaal 225 maar KPN was vergeten dat er ook sprintraces zijn met andere opzet en hebben later dat aangepast.
Dus niet alles op de klanten schuiven.


Het lijkt me beter dat klanten die klagen over KPN/ViaPlay eerst naar zichzelf kijken. Je boosheid uiten op dit forum omdat je zelf niet goed gelezen hebt is onterecht. En om dan te zeggen dat KPN geen verstand heeft van F1...volgens mij heb je dat dan zelf niet. Als je fan bent weet je hoe F1Pro en ViaPlay werken: via een app. Het is geen zender zoals Ziggo dat is. Als je dat van te voren niet uitgezocht hebt is het je eigen schuld. 

Ziggo is ook geen zender meer Streaming Dienst Ziggo Go is heel goed onderweg.


Het lijkt me beter dat klanten die klagen over KPN/ViaPlay eerst naar zichzelf kijken. Je boosheid uiten op dit forum omdat je zelf niet goed gelezen hebt is onterecht. En om dan te zeggen dat KPN geen verstand heeft van F1...volgens mij heb je dat dan zelf niet. Als je fan bent weet je hoe F1Pro en ViaPlay werken: via een app. Het is geen zender zoals Ziggo dat is. Als je dat van te voren niet uitgezocht hebt is het je eigen schuld. 

Ziggo is ook geen zender meer Streaming Dienst Ziggo Go is heel goed onderweg.

Ziggo is nooit een zender geweest, Ziggo is net al KPN een distributeur. De zenders zijn NPO, RTL, Discovery Channel, BBC, etc.


Ziggo Sports met de bijbehorende kanalen noem ik zenders. Simpelweg opm het verschil aan te duiden met een streamingdienst. 


Ziggo Sports met de bijbehorende kanalen noem ik zenders. Simpelweg opm het verschil aan te duiden met een streamingdienst. 

Maar Ziggo is uiteraard wat anders dan Ziggo Sports. 🤔