Skip to main content

Ik zou viaplay bij mijn overstap naar kpn krijgen 

Vrijdags niets kwalificatie niet gezien

Zaterdag begint om 15.25 de race wederom niets een uur later brgint het bij kpn schijnbaar

De helft word uitgezonden

Als kpn dit gezegd had was ik nooit overgestapt 

Kan ik nog van dit waardeloze contract af

Viaplay is een streamingdienst,  kpn is daarvoor niet verantwoordelijk. 


Viaplay via ziggo krijg je gewoon alles 

Dan zeg ik het abonnement op


De sprintrace begint om 16:30. Het voorprogramma is zojuist om 16:00 begonnen.


Begint eigenlijk om 15.25

Gisteren was er totaal niets zelfs de kwalificatie niet 


Nee, de sprintrace begint om 16:30u, de stream begint al om 15:55u met aftellen tot de voorbeschouwing om 16:00u.

 


Dat klopt niet, bij ziggo is het ook een streamingdienst, overal hetzelfde. Misschien handig dat je eerst iets leest voordat je iets koopt en dan maar wat gaat roepen.


Iedereen ja ,behalve bij kpn  gewoon waardeloos


De reclame van viaplay eindigt ook met "stream on" 😉


Begint eigenlijk om 15.25

Gisteren was er totaal niets zelfs de kwalificatie niet 

Dat is normaal. Op kanaal 225 word alleen op zaterdag en zondag uitgezonden. En in augustus stopt dat zelfs. Het is eigenlijk de bedoeling dat u via de app van ViaPlay kijkt. Dan zult u alles kunnen zien. En zelfs nog veel meer dat formule 1.


Kansloos, ga maar naar ziggo, en dan word je daar weer boos. Succes.


Begint eigenlijk om 15.25

Gisteren was er totaal niets zelfs de kwalificatie niet 

Nee, het Viaplay programma begon om 16:00 uur. Dat is wat je bij KPN op 225 ziet. Dus dat klopt gewoon.

Dat je op vrijdag niet op 225 kan kijken komt door de afspraken die Viaplay met KPN en Ziggo heeft gemaakt. Alleen de zaterdagkwalificatie en zondagrace.

En je kan nog steeds de kwalificatie op vrijdag zien via je computer, TV of tablet, dus met de Viaplay app waar je via KPN een abonnement op hebt. Wen maar niet teveel aan dat kanaal 225. Vanaf augustus is dat voorbij. Ook bij Ziggo. Dan kan je alleen nog via de Viaplay app kijken 


Kpn maakt reclame 9 maanden gratis viaplay op een vast kanaal. achteraf is het niet vrijdags

Er is ook geen app bij kpn voor viaplay 


Kpn maakt reclame 9 maanden gratis viaplay op een vast kanaal. achteraf is het niet vrijdags

Er is ook geen app bij kpn voor viaplay 

Dat hebben ze zeker nooit gezegd. 9 maanden gratis ja. Tot augustus zaterdag en zondag op een vast kanaal. Dat hebben ze gezegd. Nooit iets anders. Je hebt vast van alles op allerlei plekken gelezen maar zeker niet bij KPN. Die hebben nooit een valse belofte gedaan. 

En nee, er is nog geen app op de decoder en ook dat is nooit beloofd. Die kan KPN ook niet zelf maken. Dat moet Viaplay laten doen.

Download tot die tijd de Viaplay app op je Smart tv, of gebruik die op je telefoon  en Chromecast of Airplay naar je TV. 


De app is van viaplay!


Er is wel degelijk 9 maanden gratis viaplay beloofd

Altijd hetzelfde achteraf word alles anders 

Kan niet terug naar ziggo bij kpn heb je twee weken bedenktijd die is verstreken 


Er is wel degelijk 9 maanden gratis viaplay beloofd

Altijd hetzelfde achteraf word alles anders 

Kan niet terug naar ziggo bij kpn heb je twee weken bedenktijd die is verstreken 

Dat zeg ik toch? Die 9 maanden gratis klopt toch ook gewoon? Jij hebt 9 maanden lang een gratis abonnement op Viaplay. Dat betaal je via KPN. En met het wachtwoord dat je zelf aanmaakte toen je alles moest activeren kan je de echte Viaplay app downloaden en openen. En dus alles kijken. Elke dag.


Nooit viaplay app gehad die ik moest activeren 

Vast kanaal kreeg ik was ook beter dan de app zeiden ze aan de telefoon 


Hallo allemaal. 

Ik grijp hier even in, want op dit forum is het belangrijk dat we respectvol met elkaar omgaan. 

@Nobody1961 Erg jammer om te lezen dat Viaplay anders is dan je verwachtingen. Al moet ik deze reactie van @Ward_ onderschrijven. 

Kpn maakt reclame 9 maanden gratis viaplay op een vast kanaal. achteraf is het niet vrijdags

Er is ook geen app bij kpn voor viaplay 

Dat hebben ze zeker nooit gezegd. 9 maanden gratis ja. Tot augustus zaterdag en zondag op een vast kanaal. Dat hebben ze gezegd. Nooit iets anders. Je hebt vast van alles op allerlei plekken gelezen maar zeker niet bij KPN. Die hebben nooit een valse belofte gedaan. 

En nee, er is nog geen app op de decoder en ook dat is nooit beloofd. Die kan KPN ook niet zelf maken. Dat moet Viaplay laten doen.

Download tot die tijd de Viaplay app op je Smart tv, of gebruik die op je telefoon  en Chromecast of Airplay naar je TV. 

Dit is inderdaad zoals er over Viaplay gecommuniceerd is. 

 

In ons Viaplay topic vind je hier uitgebreide informatie over. 


Nooit viaplay app gehad die ik moest activeren 

Vast kanaal kreeg ik was ook beter dan de app zeiden ze aan de telefoon 

Je begrijpt me niet denk ik. In het begin moest je via een mail van KPN iets activeren bij Viaplay. Daar maakte je op dat moment een account aan. Met je mailadres en een wachtwoord dat je zelf moest bedenken.

Met dat mailadres en wachtwoord kan je de app van Viaplay downloaden in de App store of Playstore en installeren op je telefoon of tablet. Als je een smart TV (Samsung, LG Sony etc..) hebt kan je de app zoeken in de "store" daar.

Of op je computer naar www.viaplay.nl en daar inloggen met dat mailadres en wachtwoord.


Tegen mij is nooit iets anders gezegd 9 maanden gratis 

Maar ga kijken of ik de app kan downloaden die ik heb gehoord heb, gruwelijk stoort

Maar geeft niet neem wel een abonnement bij viaplay en vertrek volgend jaar bij kpn

Jammer 


Tegen mij is nooit iets anders gezegd 9 maanden gratis 

Maar ga kijken of ik de app kan downloaden die ik heb gehoord heb, gruwelijk stoort

Maar geeft niet neem wel een abonnement bij viaplay en vertrek volgend jaar bij kpn

Jammer 

Ik geef het op... Je blijft het helaas niet begrijpen. Je hebt al een abonnement bij Viaplay. En dat betaal je via de KPN factuur (de eerste 9 maanden voor nul euro).

Nu een extra abonnement bij Viaplay nemen kost je extra geld en levert je niks op 


Jawel heeft zeker nut kan ik alles kijken ook vrijdags

Ik ben half maart bij kpn gekomen 9 maanden gratis viaplay dus tot half december viaplay dacht ik

Dus niet, over vier maanden moet ik toch een viaplay abonnement nemen kan het dus net zo goed nu doen 

En app downloaden gaat ook niet lukken 

Bedankt ik weet waar ik aan toe bent 


@Nobody1961 Mag ik vragen op welke tv zender je dan gaat kijken als je een abonnement bij Viaplay neemt?

Naar mijn weten kun je namelijk ook via hen alleen online via de app of via de site kijken. 

Deze mogelijkheid is er ook als je Viaplay bij KPN afneemt, zoals @Ward_ hieronder probeert uit te leggen. 

Nooit viaplay app gehad die ik moest activeren 

Vast kanaal kreeg ik was ook beter dan de app zeiden ze aan de telefoon 

Je begrijpt me niet denk ik. In het begin moest je via een mail van KPN iets activeren bij Viaplay. Daar maakte je op dat moment een account aan. Met je mailadres en een wachtwoord dat je zelf moest bedenken.

Met dat mailadres en wachtwoord kan je de app van Viaplay downloaden in de App store of Playstore en installeren op je telefoon of tablet. Als je een smart TV (Samsung, LG Sony etc..) hebt kan je de app zoeken in de "store" daar.

Of op je computer naar www.viaplay.nl en daar inloggen met dat mailadres en wachtwoord.

 


Weet van niks dat ik moest activeren 

Monteur heeft alles geïnstalleerd 

Nóóit iets gehoord over een viaplay app

Ook nu kan ik daar niks over vinden 


@Nobody1961 Wat fijn dat de monteur alles heeft geïnstalleerd, maar die kan natuurlijk geen account voor je aanmaken. Dan zou hij immers ook je wachtwoord weten, vandaar dat je dit zelf nog even moet doen. 

Als je klikt op bovenstaand topic wordt je stap voor stap uitgelegd hoe je dit kunt doen. 

Als je de app zou willen installeren (Op dus een mobiel apparaat of bijvoorbeeld laptop, en dus niet op je tv ontvanger) 

Dan vind je hier de Viaplay app in de Google Play store

Hier de app in de Apple store.