Skip to main content

Ik zou viaplay bij mijn overstap naar kpn krijgen 

Vrijdags niets kwalificatie niet gezien

Zaterdag begint om 15.25 de race wederom niets een uur later brgint het bij kpn schijnbaar

De helft word uitgezonden

Als kpn dit gezegd had was ik nooit overgestapt 

Kan ik nog van dit waardeloze contract af

Beste 

Ik heb alle mails voor de 20ste keer allemaal nagelopen maar nergens activatie van  iets te bekennen 

Ik stop er nu mee .ben er klaar mee 

Een fijne dag verder 


Moet ik voor 40 euro een chromecast aanschaffen om het op tv de bekijken 

Ga dit natuurlijk niet doen 


@Nobody1961 Jammer om te lezen dat ondanks alle uitleg en het uitgebreide Viaplay topic je er nog niet uitkomt. 

Ik heb mijn best gedaan om het zo duidelijk mogelijk uit te leggen, duidelijker kan ik het helaas niet maken. 

Ik hoop dat het in de toekomst lukt om Viaplay te kijken! 


Dat is een eigen keuze die je maakt, je kan KPN niet de schuld geven dat je dit niet kon weten, staat toch in de omschrijving hoe Viaplay werkt, is wel jammer, mis je veel van wat je ermee kan.


Lukt wel maar moet gewoon 9,99 betalen 

Bedankt voor de moeite 


Ook de link bij kpn viaplay activeren lukt niet staat wegens verstoring niet mogelijk

Dus wat ik ook doe het lukt niet 


Hoezo moet je 9.99 betalen, je hebt een gratis abonnement waar je hetzelfde mee kan als met een abonnement rechtstreeks bij viaplay.

Heb je de inlog gegevend dan nooit gehad of heb je ViaPlay niet genomen/gekregen maar een ander voordeel, de korting of superwifi.


Nee heb nooit inlog gegevens gehad

En om het de activeren op de site lukt ook niet 

Er is een verstoring krijg ik te zien 

 


Heb je je gegevens in je profiel ingevuld @Nobody1961 , dan kan @Rutger_ misschien even.kijken of die het opnieuw kan sturen of dat er iets anders aan de hand is.


@Nobody1961 Inloggegevens zijn niet nodig. 

Als je deze link volgt: https://www.kpn.com/televisie/pakketten/viaplay/activeren.htm en je bent thuis en hebt verbinding met je KPN netwerk. 

Dan hoef je enkel in te loggen met KPN ID, op activeer te klikken, een wachtwoord aan te maken en je kunt inloggen en Viaplay kijken. 


Bij mij gaat het niet zo makkelijk 

Of het ligt aan mij

Kan wel naar de app van viaplay maar kan niet streamen naar tv


Bij mij gaat het niet zo makkelijk 

Of het ligt aan mij

Kan wel naar de app van viaplay maar kan niet streamen naar tv

 

Voor je gaat activeren via de KPN site, is het het beste om eerst in te loggen op MIJNKPN.

Daarna op de activatielink klikken en volgen.

 

Hoe doet u dat momenteel?

 

Je hebt natuurlijk een gebruikersnaam en wachtwoord nodig, om de app van ViaPlay te kunnen gebruiken. 

 

Je kan zo wie zo niet streamen naar de tv, wel casten.

Casten kan met een Chromecast in samenwerking met de mobiele telefoon (er is ook een model wat je met een AB kunt bedienen).

 

Streamen kan alleen als je op de Smart TV als de ViaPlay app hebt. 

 

Zie ook hier, waarop je de app van ViaPlay kunt installeren en hoe je ViaPlay kunt kijken.


Alles gedaan wat er verteld word ik heb een smart tv 4k LG,  maar de app van viaplay staat er niet bij downloaden gaat ook niet

Ik heb een vast kanaal van kpn gekregen maar daar word de vrijdag niet op uitgezonden 

 


Alles gedaan wat er verteld word ik heb een smart tv 4k LG,  maar de app van viaplay staat er niet bij downloaden gaat ook niet

Ik heb een vast kanaal van kpn gekregen maar daar word de vrijdag niet op uitgezonden 

 

U gebruikt de originele LG afstandsbediening? Dus niet de afstandsbediening van KPN?


Natuurlijk heb ik ook de lg afstandsbediening ook gebruikt 


@Nobody1961 Volgens de website van Viaplay zou je de app niet hoeven te downloaden maar staat deze al op je tv als je tv geschikt is. 

Meer uitleg over Viaplay op LG vind je op hun eigen website.


Nogmaals er staat geen app op mijn tv

Er is iemand bijgeweest die er verstand van heeft en die zegt ook er is geen app

Ik kap ermee met deze onzin

Volgend jaar naar een andere provider 


Nogmaals er staat geen app op mijn tv

Er is iemand bijgeweest die er verstand van heeft en die zegt ook er is geen app

Ik kap ermee met deze onzin

Volgend jaar naar een andere provider 

Daar kan KPN dan niets aan doen. Die app moet bij Viaplay vandaan komen. Niet bij KPN vandaan. Die kan die app niet maken.


@Nobody1961 Jammer om te lezen dat de app voor jouw LG tv niet beschikbaar is, daar zal een andere provider je ook niet bij kunnen helpen ben ik bang. 

Ik snap uiteraard de frustratie, maar aan deze situatie kan KPN zoals @Nick83  al zegt helaas heel weinig doen. 


Ik weet niets van viaplay of soortgelijke diensten, maar als meelezer valt met dit op :

Dus toch via de kpn ontvanger mogelijk ?


Ik weet niets van viaplay of soortgelijke diensten, maar als meelezer valt met dit op :

Dus toch via de kpn ontvanger mogelijk ?

Wel via de ontvanger, maar niet als app op de ontvanger.

 


 

O, pardon, nu zie ik dit :

Maar wel verwarrend voor een “normale” gebruiker.


Begint eigenlijk om 15.25

Gisteren was er totaal niets zelfs de kwalificatie niet 

Dat is normaal. Op kanaal 225 word alleen op zaterdag en zondag uitgezonden. En in augustus stopt dat zelfs. Het is eigenlijk de bedoeling dat u via de app van ViaPlay kijkt. Dan zult u alles kunnen zien. En zelfs nog veel meer dat formule 1.

Dat is helemaal niet normaal. Wat een onzin dit. Als KPN hierbij blijft dan ga ik over naar een andere provider


Begint eigenlijk om 15.25

Gisteren was er totaal niets zelfs de kwalificatie niet 

Dat is normaal. Op kanaal 225 word alleen op zaterdag en zondag uitgezonden. En in augustus stopt dat zelfs. Het is eigenlijk de bedoeling dat u via de app van ViaPlay kijkt. Dan zult u alles kunnen zien. En zelfs nog veel meer dat formule 1.

Dat is helemaal niet normaal. Wat een onzin dit. Als KPN hierbij blijft dan ga ik over naar een andere provider

Onzin? Misschien wel ja, maar met de schuld bij KPN te leggen zit je verkeerd. In deze is Viaplay de baas en die wil het op deze manier. Dus voor klachten moet je daar zijn.


@Man_uit_Brabant 

 

Viaplay bepaalt wat wel en niet op kanaal 225 mag worden uitgezonden.

KPN heeft hier helemaal niets over te zeggen.

 

Kanaal 225 is alleen voor de F1 op za. en zo.

Op verzoek van ViaPlay, omdat ViaPlay onvoldoende bandbreedte heeft tijdens de F1.

Meer mag er niet op dit kanaal van ViaPlay en ViaPlay bepaald wat wel en niet mag.

 

Alle overige content van ViaPlay en de vrije trainingen op vrijdag kan je via de app van ViaPlay zien.

Zie hier waar je die kan zien. 

 

ViaPlay is net zoals Netflix, Disney+, etc. een streamingdienst.

ViaPlay is dus GEEN zender.