Skip to main content
Beantwoord

Viaplay werkt niet meer

• March 12, 2025
  • 2 reacties
  • 452 keer bekeken

Hallo,

Sinds 3 maart heb ik blijkbaar geen actief abonnement meer bij Viaplay, terwijl het abonnement wel in mijnkpn genoteerd staat en een medewerker van kpn deze ook heeft bevestigd. Ik heb einde van het formule 1 seizoen gewoon kunnen zien en nu ineens is het abonnement dus niet meer beschikbaar? Ik vermoed dat dit te maken heeft met de prijswijziging. Ik had bij KPN 9 maanden gratis viaplay (september of oktober gestart), nu is er een prijswijziging en in de mail staat dat het voor mij niets zou veranderen maar ik heb dus ineens geen actief abonnement meer. 

"Beste meneer/mevrouw,

Je hebt een Viaplay abonnement en betaalt dit via ons. Vanaf 3 maart 2025 zet Viaplay je abonnement om naar een abonnement met reclame. En betaal je 19,99 in plaats van 17,99 per maand. 

Dit verandert er voor jou

Viaplay past het abonnement en de prijs aan per 3 maart. Vanaf dan krijg je korte reclames te zien rondom live sportwedstrijden. De wedstrijden worden niet onderbroken. En je ziet de naam ‘Viaplay Basis’ terug op je factuur. Heb je Viaplay met een korting besteld? Dan behoud je gewoon de voorwaarden van die korting totdat deze is afgelopen.”

Ik hoop snel op hulp bij een oplossing, want dit weekend begint alle pret natuurlijk weer!

Groetjes Mike

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@MikeSto, welkom bij ons. 

Fijn om te lezen dat het opgelost is, wat was er precies aan de hand?

Mocht je het leuk vinden, neem ook een kijkje op De Grote KPN F1 competitie op onze community en voorspel de winnaars! 😎

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 13, 2025

opgelost.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 14, 2025

Hi ​@MikeSto, welkom bij ons. 

Fijn om te lezen dat het opgelost is, wat was er precies aan de hand?

Mocht je het leuk vinden, neem ook een kijkje op De Grote KPN F1 competitie op onze community en voorspel de winnaars! 😎