Skip to main content

Beste KPN,

 

sinds 8 december hebben wij Videoland “aangezet”. Op 10 december kregen wij de bevestiging dat het abonnement is geactiveerd. In mijn KPN zien wij Videoland nog niet tussen de abonnementen staan. Wij krijgen het dus niet voor elkaar om Videoland ook daadwerkelijk te kijken. De app herkent onze emailadressen niet. Aan en uitschakelen van de zender hebben we reeds geprobeerd..


 

 

Hoi @Silvia10293 . Ik wil graag even meekijken. Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven?


Hoi Edwin, ik heb wat gegevens aangevuld, isdat voldoende om mee te kijken?


Vreemd. Ik zie wel de bevestiging maar het is toch niet actief. Je betaalt er ook nog niet voor.

Vind je het goed als ik een poging doen om het aan te zetten?


Ja graag! We willen het graag kijken, dus het is fijn als het werkt!

 

we horen graag of het lukt!


Ik heb 'm zojuist aangevraagd. Laat je weten of het straks werkt? Laten we het even een uurtje geven. De order mag er maximaal 24 uren over doen.

 


Ik laat het je weten!


Hoi Edwin, het is gelukt! Dank je wel voor je hulp!


Super! Blijft merkwaardig dat die andere niet gelukt is maar fijn dat je nu kunt kijken. Als er ooit wat anders is, weet je mij te vinden. 


Hoi Erwin , ik weet niet hoe jij het voor elkaar heb gekregen maar ik heb zeker 1,5 uur aan de telefoon gehangen met kpn medewerker en die lukte het bij mij ook niet om Videoland te activeren met kpn abonnement.


Hoi @Hans Iptv .  Wat is er precies aan de hand? Jij wilt videoland in je pakket?  En wat gebeurt er als jij dit probeert aan te vragen via MijnKPN.