Skip to main content
Beantwoord

Videoland app en KPN TV+ app werken niet op iPad

• May 19, 2025
  • 4 reacties
  • 98 keer bekeken

Op een van de twee iPads die wij gebruiken lukt ‘t niet de Videoland app blijvend te installeren.

Als ik na een kijksessie de app afsluit en niet uitlog en daarna de app weer open krijg ik de volgende melding: “ Er is een netwerkprobleem. Controleer je internetverbinding en probeer opnieuw. (code 10). “
Alles al geprobeerd; herstarten van modem, iPad, telkens weer opnieuw de app downloaden en opnieuw inloggen. De iPad is van de vereiste versie. Op twee tv’s en op mijn iPad werkt de app prima, maar op de van mijn vrouw niet. Zojuist kom ik er achter dat de iTV app op haar IPad ook niet werkt.

Beste antwoord door DiMavV

Gisteren laat in de middag kwam er een iOS update op de iPad binnen. En waarachtig alles werkt weer. Het probleem zat dus wel in de (wat oudere) iPad. Dus dit topic kan gesloten worden. Toch bedankt Maja voor je advies.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 20, 2025

Tv+ werkt nu weer, hoera. Videoland nog steeds niet blijvend. Even, maar na afsluiten app en opnieuw starten niet meer. 

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hi ​@DiMavV, wat goed dat de TV+ app weer werkt! 

Wel erg jammer dat de Videoland app blijft tegensputteren 😕 Deze app is niet van KPN, dus ik weet niet precies wat daar mee aan de hand kan zijn. Ik wil jullie dan ook aanraden om hiervoor contact op te nemen met Videoland. Daar kunnen ze er vast meer over vertellen 🙂

• Auteur
  • Deelnemer
  • Antwoord
  • May 21, 2025

Gisteren laat in de middag kwam er een iOS update op de iPad binnen. En waarachtig alles werkt weer. Het probleem zat dus wel in de (wat oudere) iPad. Dus dit topic kan gesloten worden. Toch bedankt Maja voor je advies.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Ah kijk aan, heel fijn dat het probleem op deze manier op is gelost ​@DiMavV 😊

Bedankt dat je het nog even hebt laten weten!