Skip to main content

Hi, ik heb al paar dagen deze foutcode bij opstarten videoland app: Stb-apps-03/500-VL-2500

al paar keer herstart (ook modem volledig herstart) maar doet het nog steeds niet.

iemand tips? 

Via de decoder veel beter. Dan de app.😉


@cornelis48 dit is via de tv ontvanger. Staat op kanaal 204.

Beste @emiddendorp,

Heb je de tv ontvanger eens een harde reset gegeven? Je kunt de app ook opvragen via:

  • MENU → Series → Videoland

Zou je dat eens willen proberen?

Resetten van de TV ontvanger gaat als volgt:

  • MENU → Instellingen → Systeem → Frisse start

Zou je kunnen kijken of dit het probleem oplost?


Beste @emiddendorp,

Je zult het niet geloven, ik kreeg deze melding gisterenavond laat ook: 

Dus je bent niet de enigste met deze melding. 🤔


@Dennis Schreve Inderdaad precies dezelfde melding. 

Zowel bij kanaal als via Apps in menu zelfde resultaat.

Ook op verschillende manieren herstart. 

Ik zal het vanavond via chat bij KPN zelf melden. Mocht er een oplossing zijn deel ik deze uiteraard hier even. 


@Dennis Schreve @cornelis48 net thuis en zowaar doet de videoland app het weer:)


Hier precies hetzelfde.. en als ik hem plots toch geladen krijg, blijft hij laden als ik een serie start…


@Dennis Schreve @cornelis48 net thuis en zowaar doet de videoland app het weer:)

Fijn dat ie weer werkt.

Hier precies hetzelfde.. en als ik hem plots toch geladen krijg, blijft hij laden als ik een serie start…

@Ruben G. de tv ontvanger even opnieuw herstarten.

Herstarten van de TV ontvanger gaat als volgt:

  • MENU → Instellingen → Systeem → Herstart

Yes doet het!


Yes doet het!

Fijn dat het weer werkt @Ruben G., veel kijkplezier!


Yes doet het!

Fijn dat het weer werkt @Ruben G., veel kijkplezier!

Hier zelfde probleem, zelfde foutmelding al paar dagen op beide tv’s, krijg het niet weer aan de praat. 😞 op telefoon werkt het nog wel. 


Hier zelfde probleem, zelfde foutmelding al paar dagen op beide tv’s, krijg het niet weer aan de praat. 😞 op telefoon werkt het nog wel. 

@Yvette C BF kun je het volgende even doen:

Herstarten van de TV ontvanger gaat als volgt:

  • MENU → Instellingen → Systeem → Herstart

Hi Dennis,

dat had ik al gedaan, Dankje, maar werkte niet. Vanavond nog x proberen! 


Hi Dennis,

dat had ik al gedaan, Dankje, maar werkte niet. Vanavond nog x proberen! 

@emiddendorp, @Ruben G. en @Yvette C BF,

Ik had het vandaag weer op de VIP5202, na een herstart van de TV ontvanger deed ie het weer. Maar het werkt niet goed, Videoland is ook een vernieuwde app aan het bouwen. Misschien heeft het ermee te maken, want de nieuwe app wordt langzaam uitgerold naar klanten van Videoland. Dan heb ik het niet over de app van de tv ontvanger maar over de apps van Telefoons, tablets (Android & iOS) en Smart TV’s.


Hallo,

ah, dat zou kunnen, maar wel onhandig zeg 🤷🏼‍♀️ het is me nu eerst gelukt, het moest én een systeem herstart zijn, én een fabrieksinstellingen herstart (frisse start) zijn. 

Hopelijk blijft het hierbij 🙏🏼 
fijne dag! 


Hi @emiddendorp, @Ruben G. en @Yvette C BF

Ik laat dit graag uitzoeken door onze technische mensen. Ik heb echter een aantal gegevens nodig. 

Zouden jullie je profiel willen aanvullen met jullie adresgegevens en hier ook het volgende willen aangeven? 

  • Welke ontvanger heb je precies en speelt dit op meerdere ontvangers? 
  • Hoe is deze ontvanger aangesloten op de Experiabox/modem? Rechtstreeks met een kabel, SuperWiFi of met de witte draadloze adapters in het stopcontact?
  • Welk merk en type is je televisie?
  • Zijn er aanvullende apparaten aangesloten in het netwerk? Zoals switches of routers? 

Hi @emiddendorp@Ruben G. en @Yvette C BF

Ik laat dit graag uitzoeken door onze technische mensen. Ik heb echter een aantal gegevens nodig. 

  • Welke ontvanger heb je precies en speelt dit op meerdere ontvangers? 
  • Hoe is deze ontvanger aangesloten op de Experiabox/modem? Rechtstreeks met een kabel, SuperWiFi of met de witte draadloze adapters in het stopcontact?
  • Welk merk en type is je televisie?
  • Zijn er aanvullende apparaten aangesloten in het netwerk? Zoals switches of routers? 

@Alex_P mijn gegevens heb je! 😁😉Hier mijn aansluitprocedure:

  • Alle tv ontvangers zijn aangesloten met een netwerkkabel, geen DVS.
  • 4 maal de Arris 5202
  • TV’s zijn van Samsung

Maar Videoland is ook bezig met veranderingen, houd daar rekening mee, (ook bij KPN) zie hieronder:

Videoland kijk je binnenkort op ons nieuwe platform!

 


@Alex_P 

  • Welke ontvanger heb je precies en speelt dit op meerdere ontvangers? 
    - 2 x de HMB2260 
  • Hoe is deze ontvanger aangesloten op de Experiabox/modem? Rechtstreeks met een kabel, SuperWiFi of met de witte draadloze adapters in het stopcontact
  • - 1 kabel en 1 via witte draadloze adapter 
  • Welk merk en type is je televisie?
  • -samsung
  • Zijn er aanvullende apparaten aangesloten in het netwerk? Zoals switches of routers? 
  • -switch volgens mij

@emiddendorp je zegt dat je 1 op de DVS (draadloze adapter) hebt lopen, op welke TV ontvanger had je die melding?

Had je die bij de bekabelde TV ontvanger of bij de DVS?


@emiddendorp je zegt dat je 1 op de DVS (draadloze adapter) hebt lopen, op welke TV ontvanger had je die melding?

Had je die bij de bekabelde TV ontvanger of bij de DVS?

Bij de bekabelde


@emiddendorp je zegt dat je 1 op de DVS (draadloze adapter) hebt lopen, op welke TV ontvanger had je die melding?

Had je die bij de bekabelde TV ontvanger of bij de DVS?

Bij de bekabelde

@emiddendorp, als ik het goed zie heb je 2 ontvangers. Speelt dit op beide ontvangers? Zo niet, wat als je die ontvangers omruilt? 


Ook ik heb hier momenteel last van. Begint al goed zeg. Afgelopen donderdag mezelf geabonneerd op Videoland 😠


Ook ik heb er nu last van. Herstart via menu heeft niet geholpen.


Goedenavond, 

 

wij hebben hier ook last van sinds vandaag. Bovenstaande stappen al uitgevoerd helaas zonder resultaat. Hoe kunnen wij verder geholpen worden? Alvast bedankt.


Wij sinds zojuist ook last van. We gebruiken op 1 van de 2 decoders de Videoland app. Op de andere tv staat de app zelf.

 

herstarten werkt ook niet. Het vreemde is dat bij menu → series geen Videoland (meer) staat. Via apps op TV staat het wel, maar dus met foutmelding. Vreemd. 
 

post dit hier even zodat ik gelijk evt reacties kan volgen.

 

 

 

 

 


Hier hetzelfde sinds vandaag. Heb een tijdje terug wel een hele snelle popup gekregen dat er iets zou wijzigen maar ging te snel om te lezen wat er ging veranderen.  Dus ik loop ook even vast. En ivm vakantie geen Videoland meer gebruikt.

 

 

Na veel klooien... vraag mij niet hoe kreeg ik ineens een koppelcode.  Heb mijn account weer gekoppeld met de tv app en doet het weer