Skip to main content
Beantwoord

Videoland app ondertiteling neemt de instellingen van mijn KPN TV+ box niet over

  • 15 August 2024
  • 12 reacties
  • 65 keer bekeken

Ik heb iets vreemds bij mijn Videoland app op de KPN+ box, die neemt de instellingen niet over zoals ik ze veranderd heb naar mijn wensen in de instellingen, zoals de zwarte achtergrond. Die staat in mijn instellingen op uit, en heb ondertiteling met schaduwrand transparant maar dat neemt hij niet in de Videoland app over. Wat gaat hier mis?

Iemand?


Hoi @freak969 
Dit is geen live chat, dus het kan even duren eer je antwoord krijgt.
Wat betreft de instellingen van de ondertitels, daar wordt nog aan gewerkt, je kunt het wel al instellen, maar het werkt verder nog niet, het werkt nu alleen met de standaard instellingen, dus zwarte achtergrond.

Hou de productupdates in de gaten om de veranderingen bij te houden


Ik lees Videoland.

Dat is een streamingdienst.

Voor de streamingdiensten moet je per streamingdienst de ondertiteling zelf instellen.

Dat is een éénmalige handeling.

Dit is op de Smart tv en Chromecast en pc, etc. ook zo. 

 

Ik heb geen Videoland, zie @huistijger 😉


Ik lees Videoland.

Dat is een streamingdienst.

Voor de streamingdiensten moet je per streamingdienst de ondertiteling zelf instellen.

Dat is een éénmalige handeling.

Dit is op de Smart tv en Chromecast en pc, etc. ook zo. 

Dat is bij Netflix het geval bij Videoland kun je dat niet apart instellen maar het blijkt nog niet te werken lees ik hier boven.


Hoi @freak969 
Dit is geen live chat, dus het kan even duren eer je antwoord krijgt.
Wat betreft de instellingen van de ondertitels, daar wordt nog aan gewerkt, je kunt het wel al instellen, maar het werkt verder nog niet, het werkt nu alleen met de standaard instellingen, dus zwarte achtergrond.

Hou de productupdates in de gaten om de veranderingen bij te houden

Is er een prognose hoe lang dit gaat duren?


Ik denk dat je dit het beste bij Videoland kan navragen.

KPN heeft hier geen invloed op.

 

 


Ik denk dat je dit het beste bij Videoland kan navragen.

KPN heeft hier geen invloed op.

 

 

Nee, ik begrijp dat het een KPN+ ding is @huistijger zegt dat er aan gewerkt wordt immers.


Voor zover ik weet, @freak969, heeft elke streamingdienst zijn eigen instellingen voor ondertiteling, ook Videoland. Daarmee sluit ik me aan bij het bericht van @joop2011:

Ik lees Videoland.

Dat is een streamingdienst.

Voor de streamingdiensten moet je per streamingdienst de ondertiteling zelf instellen.

Dat is een éénmalige handeling.

Dit is op de Smart tv en Chromecast en pc, etc. ook zo. 


Voor zover ik weet, @freak969, heeft elke streamingdienst zijn eigen instellingen voor ondertiteling, ook Videoland. Daarmee sluit ik me aan bij het bericht van @joop2011:

Ik lees Videoland.

Dat is een streamingdienst.

Voor de streamingdiensten moet je per streamingdienst de ondertiteling zelf instellen.

Dat is een éénmalige handeling.

Dit is op de Smart tv en Chromecast en pc, etc. ook zo. 

Dat lijkt me sterk want op mijn Apple TV heb ik wel gewoon goede ondertiteling in de Videoland app, dus dat is echt iets wat niet goed gaat bij de algemene ondertiteling instelling in de KPN+ box wat @huistijger aangeeft toch?


Maar ik moet dus bij Videoland zijn begrijp ik hier voor? Wel vreemd want gebruikers daar hebben geen invloed op de ondertiteling, dat kan bij Netflix wel. Dan moet je bij de instellingen in je account op de website iets veranderen. Dat kan bij Videoland niet. Alleen ondertiteling tonen en weer uit zetten, maar niet de stijl, schaduwrand en zonder zwarte achtergrond etc.


Ik heb het bij mij thuis even getest. Ik heb de ondertiteling op de KPN TV+ op geel op zwart gezet voor deze test. De ondertiteling op de TV zenders is inderdaad geel op zwart. Maar als ik Videoland open en daar de ondertiteling aanzet, is deze wit op zwart. Deze heeft dus zijn eigen ondertiteling instellingen en neemt niet de instellingen van de KPN TV+ over. Ik kan zo alleen niet vinden hoe je de ondertiteling van Videoland kunt aanpassen.


Dat heb ik exact hetzelfde. Er zit een zwart rechthoekige achtergrond met witte letters er op. Bij Netflix kun je in je account deze settings veranderen, en dat doe je dan via de website dan is het via de player op je Apple TV of KPN+ box, iPhone Netflix app of welke media player je ook gebruikt, gelijk. Deze functie heeft Videoland blijkbaar niet voor de Android versie die op de KPN+ box staat niet. Op mijn Apple TV heb ik wel gewoon goede ondertiteling bij de Videoland app dus ik denk dat het in de Android versie zit van Videoland. Ik zal ze eens contacten en hopelijk lossen ze het op.


Reageer