Skip to main content

Sorry voor de titel, maar mijn geduld begint op te raken met Videoland via de KPN via het kastje. Diverse malen loopt de app vast of het beeld begint te schokken. De app is ook wel vaak super traag. Een hele lange vertraging in het scrollen. Een serie benchen zit er niet in, want halverwege stopt de app gewoon. Een oplossing is alleen maar het kastje opnieuw opstarten. Wordt je zwaar geïrriteerd van. Waarom gaat de app van Netflix wel goed via het kastje. 
Genoeg andere mensen hebben hier ook last van, maar KPN jullie doen er niets aan, althans jullie laten dit niet merken. Los het aub op. We betalen namelijk hiervoor geld, dus dan dien je wel een goede dienst te leveren. 

Hoi @Andre123123 en bedankt voor je bericht!

Dank voor dit signaal. We herkennen de klachten over de traagheid en dergelijke van de nieuwe Videoland app. Ik weet helaas nu nog geen goede structurele oplossing. Excuses voor het ongemak! Het onderzoek loopt. Je kunt intussen een frisse start proberen. Daarnaast kan je intussen ook kiezen voor casten, als je die optie hebt. Nu is het niet zo dat je betaalt voor deze apps, het is een extra service die we aanbieden. We hadden er ook voor kunnen kiezen om Videoland niet beschikbaar te maken via de tv ontvanger ;) 



KPN schrijft:

Nu is het niet zo dat je betaalt voor deze apps, het is een extra service die we aanbieden. We hadden er ook voor kunnen kiezen om Videoland niet beschikbaar te maken via de tv ontvanger ;) 

Wat is dat nu weer voor een kul antwoord. KPN levert toch deze dienst?! Ik betaal toch ook aan KPN het abonnementsgeld?! Dan moet je ook voor kwaliteit zorgen en je niet gaat verschuilen achter onzin. 



KPN schrijft:

Nu is het niet zo dat je betaalt voor deze apps, het is een extra service die we aanbieden. We hadden er ook voor kunnen kiezen om Videoland niet beschikbaar te maken via de tv ontvanger ;) 

Wat is dat nu weer voor een kul antwoord. KPN levert toch deze dienst?! Ik betaal toch ook aan KPN het abonnementsgeld?! Dan moet je ook voor kwaliteit zorgen en je niet gaat verschuilen achter onzin. 

Jammer dat je dit zo ziet, maar daar komt het feitelijk toch wel op neer. Het spijt me maar meer of minder kan ik er niet van maken. Je sluit een contract af om televisie te kunnen kijken, zaken zoals YouTube, NetFlix en Videoland zijn gewoon extraatjes. En natuurlijk doen we er alles aan om er voor te zorgen dat het gaat functioneren zoals je dat zou mogen verwachten. Alleen heeft dat soms wat tijd nodig, hopelijk wil je ons die tijd geven! 



KPN schrijft:

Nu is het niet zo dat je betaalt voor deze apps, het is een extra service die we aanbieden. We hadden er ook voor kunnen kiezen om Videoland niet beschikbaar te maken via de tv ontvanger ;) 

Wat is dat nu weer voor een kul antwoord. KPN levert toch deze dienst?! Ik betaal toch ook aan KPN het abonnementsgeld?! Dan moet je ook voor kwaliteit zorgen en je niet gaat verschuilen achter onzin. 

Jammer dat je dit zo ziet, maar daar komt het feitelijk toch wel op neer. Het spijt me maar meer of minder kan ik er niet van maken. Je sluit een contract af om televisie te kunnen kijken, zaken zoals YouTube, NetFlix en Videoland zijn gewoon extraatjes. En natuurlijk doen we er alles aan om er voor te zorgen dat het gaat functioneren zoals je dat zou mogen verwachten. Alleen heeft dat soms wat tijd nodig, hopelijk wil je ons die tijd geven! 

Ik betaal wel voor videoland en heb dit ook. Kpn knijpt de verbinding en is nog steeds geen 4k kwaliteit. Via YouTube heb je wel mooi beeld. Ook de netflix moet ik 3x opnieuw opstarten omdat hij elke keer wordt afgesloten en betaal daar ook voor. Ik dacht dat jullie het beste netwerk hadden? Het is jammer en hopen idd op verbetering. 


Goedemorgen @Robvanhouwelingen en welkom hier op ons forum.

Uiteraard balen om te lezen dat je problemen ervaart met zowel Netflix als Videoland. Ik begrijp dat je daar een abonnement voor hebt en dat je daar voor betaalt. Wat ik probeerde duidelijk te maken, was dat je als klant niet betaalt voor het feit dat Netflix en Videoland via onze tv ontvanger is te kijken, dat is echt een extra dienst. Zowel Netflix als Videoland zijn via meerdere wegen te bekijken, hiervoor ben je niet volledig afhankelijk van je tv ontvanger. Maar het zou natuurlijk wel beter moeten werken dan hoe jij het nu beschrijft. Heb je de tv ontvanger al eens een zogenaamde software reset gegeven? Een simpele handeling die soms wonderen kan verrichten en hopelijk zorgt dit in jouw geval ook voor de gewenste verbetering!