Skip to main content

Ruim een uur geleden heb ik Videoland besteld via kpn. Helaas blijft de melding 'in behandeling' in beeld staan. Opnieuw opstarten heeft helaas geen effect gehad!

Beste @FK1988,

Wat vervelend dat Videoland het nog niet doet, ik heb een paar vragen voor je:

  • Hoe heb je de tv ontvanger opnieuw opgestart
  • Heb je de ontvanger een “frisse start” gegeven?
  • Staat ie bij MijnKPN wel in het lijstje van jou “zenderpakketten”?

Mocht dat niet het geval zijn, zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Dan kan een moderator kijken in het systeem waarom “Videoland” blijft hangen.

 


Dankje Dennis! Ik heb het kastje helemaal uitgezet, stekkers er uit en na paar minuten weer opgestart. In MijnKPN staat er ook dat er nog een bestelling in behandeling is. Ik ga mijn profiel aanvullen!


Het werkt inmiddels op mysterieuze wijze als ik naar zender 204 ga ;) Deze kan worden afgesloten. Bedankt!


Het werkt inmiddels op mysterieuze wijze als ik naar zender 204 ga ;) Deze kan worden afgesloten. Bedankt!

Wat fijn dat het werkt @FK1988, Je kunt ook naar “Videoland” via de afstandsbediening:

  • MENU → Series → Videoland

Maar via 204 kan ook, maar dat vind ik weer omslachtig! 😂🤣

Ik wens je veel plezier met Videoland, als er weer wat is dan weet je ons te vinden. 👌🏻