Skip to main content

Wij hebben een videoland abonnement afgesloten via KPN. We hebben geen smart TV maar kunnen gewoon Videoland bekijken.

Echter, bij diverse documentaires krijgen we foutcode 430 “Deze video is helaas nog niet beschikbaar via de app”. 

Hoe kan dit?

Dezelfde documentaires kan ik wel via app op mijn telefoon bekijken. 

Hoe kunnen we dit oplossen?

@Skabom 

Je gebruikt de app van videoland via de ontvanger van kpn (anders zou je die foutmelding ook niet hebben). Een ander televisietoestel heeft dan geen zin.

Heb je trouwens ook de mail gehad dat er per 1 augustus een nieuwe videoland app is? Waar je ook weer eenmalig opnieuw op moet inloggen.

Hopelijk is het probleem dan voorbij. 


En heb je nog wel een actief abonnement? Want kun je wel via de app op andere apparaten kijken?


Hoi @MariskaHogervorst, welkom hier. 

Dat is wel apart, want overal moet het gewoon werken. En dat doet het ook. 

Ik kan alleen zo niet veel over de foutmelding vinden. Staat er verder nog iets bij? 

En wat heb je al gedaan? Heb je de tv-ontvanger al eens eens een reset gegeven? Werkt het daarna wel?

Is er inmiddels een oplossing? Hier namelijk zelfde probleem. Al systeem update gedaan maar zonder resultaat


@Christel4 

Oplossing komt eraan. Verwacht wordt dat het goed werkt als is omgeschakeld naar het nieuwe platform van videoland.  Met geheel nieuwe rode app ook. Daar heb je als het goed is ook al mails over gehad. 

De omschakeling laat nog even op zich wachten. Tot die tijd: de zwarte app in andere apparaten werkt prima is mijn ervaring. 


Nu met de nieuwe rode app/ platform doet deze het wel. Dit is dus opgelost. 

Alleen werkt de ondertiteling niet. 

Verder werkt de app traag en slecht. 3 x niks.