Skip to main content

Hier ook hetzelfde ge-etter met de Videoland app via het kastje, sinds alles vernieuwd is vrij vaak ellende. Regelmatig alles opnieuw opgestart en zelfsĀ een aantal weken geleden een nieuw kastje gekregen maar helaas hapert het allemaal nog steeds. Gaat dit nog eens veranderen in de toekomst, vind het vrij zonde aangezien er elke maand 85 euro van de rekening word geschreven.

Ā 

*Admin: eigen topic voor vraag gemaakt torigineel topic]

Balen dat je problemen met Videoland hebt, @APRijk. Ik begrijp dat je al Ć©Ć©n en ander hebt geprobeerd, zonder succes. Ik ga mijn best doen je te helpen.

Allereerst raad ik je aan de tv-ontvanger een frisse start te geven. De instructies vind je onder kopje 2.

Helpt dit niet, dan heb ik wat meer informatie van je nodig:

  • Ervaar je ook problemen met de Videoland app op een Smart TV?
  • Ervaar je problemen met Videoland via de browser op een pc/laptop of telefoon/tablet?
  • Ervaar je ook problemen met gewoon televisie kijken?
  • Ervaar je problemen met andere apps op de tv-ontvanger?
  • Hoe heb je de tv-ontvanger aangesloten op het modem?

  • Ervaar je ook problemen met de Videoland app op een Smart TV?
  • smart tv heb ik nietĀ 
  • Ervaar je problemen met Videoland via de browser op een pc/laptop of telefoon/tablet?
  • dat krijg ik nietĀ voor mekaar om dat op een telefoon of tablet te krijgen omdat ik me niet kan aanmelden
  • Ervaar je ook problemen met gewoon televisie kijken?
  • nee
  • Ervaar je problemen met andere apps op de tv-ontvanger?
  • soms met Netflix heb ik er ook last van
  • Hoe heb je de tv-ontvanger aangesloten op het modem?
  • met een kabel
  • en een frisse start werkt ook niet erg, heb alles ook al op de analoge manier gereset en nog blijft t probleem zich voordoenĀ 

Allereerst ben ik heel erg benieuwd waar het mis gaat bij het aanmelden op een telefoon of tablet. In ons topic over Videoland lees je hoe je dit in orde kunt maken:

Als het toch nog mis gaat, laat het dan even weten. Misschien handig als je dan ook een foto meestuurt van wat jij ziet. Dat maakt meedenken makkelijker.

Ā 

Verder heb ik nog een aantal aanvullende vragen:

  • Welk modemĀ heb je?
  • Welke tv-ontvanger heb je?
  • De tv-ontvanger is dus direct zonder tussenliggende apparatuur op het modem aangesloten?
  • Heb je het modem ook al eens een reset gegeven?