Skip to main content

Sina dat videoland een update heeft gehad naar videoland 2 loopt elke keer het kpn kastje vast meerdere malen frisse start gegeven. Als videoland opent dan loopt het kastje vast. Iemand nog een idee hoe ik dit kan verhelpen

Join the club. Hier zijn al topics over te vinden. Hier gaat ie ook niet lekker. 


Ja dat

Join the club. Hier zijn al topics over te vinden. Hier gaat ie ook niet lekker. 

Ja dat weet ik die heb ik allemaal al gehad maar niks werkt de app blijft vast lopen of geen film kan worden afgespeeld 


Ik wijk uit naar chromecast ( v3, dus dan ook de smartphone nodig).

En in de slaapkamer de Nokia streamingbox 8000.


We hebben hier meerdere meldingen over binnen gekregen, @Veerman12. De meldingen zijn geïnventariseerd en er is een onderzoek gestart naar de oorzaak. Zodra er een update is, laat ik het weten!


@Kpn is er inmiddels al een update? Na de update van Videoland is het traag en loopt vast. Alle tips over herstarten, frisse start enz helpen niet. Videoland via de website of app op je mobiel werkt prima. Wat is het vooruitzicht voor ons als klant en hoe gaan jullie ons compenseren voor de weken dat de app niet heeft gefunctioneerd? 


Een update in zoverre: 

Videoland heeft een nieuwe app geïntroduceerd, de (rode) V2 app. Helaas merken we dat door gebruik van de Videoland V2 app (op termijn) het geheugen vol raakt op de HD-box. Hierdoor kan er instabiliteit en/of een vastloper ontstaan. We werken hard met de leverancier, in dit geval Videoland, aan een oplossing. Maar door de complexiteit is hier niet direct een oplostermijn voor te geven.


Als de performance bij jou niet optimaal is via de HD-box dan is het alternatief; bekijk Videoland (tijdelijk) via een ander device. Dit kan zijn een andere TV-box (niet HD), mobiel device, tablet of SmartTV.
Ga naar videoland.com/nl/videoland-update voor hulp bij kijken op een ander device.


en het geheugen schonen kan plaatsvinden met een frisse herstart? want andere apps zullen daar ook wel last van hebben?