Skip to main content

Videoland en netflix lopen constant vast. Ondertiteling valt constant weg. Videoland is ontzettend traag en moet ik iedere dag opnieuw opstarten. Het forum staat vol met mensen met dezelfde klachten. En ja ik heb alles geprobeerd, stekkers eruit, opnieuw opstarten, frisse start, software update etc. Ondertussen betaal ik nu 100€ voor een hoop ergernis. Is er nog een goede oplossing voor deze problemen? Anders stap ik over naar ziggo die hebben net zo’n mooie aanbieding als jullie hebben voor nieuwe klanten. 

Welke KPN tv decoder heb je?

Hoe is deze verbonden met de Experiabox (KPN modem router)?

 

Zelf kijk ik Netflix, Disney+, etc. via de app op onze Smart tv.


Hoi @Eef vd V, wat irritant zeg. Zo kun je niet lekker kijken. 

Welke Videoland app gebruik je, de rode toch? Maar ook Netflix geeft problemen dus. 

Hoe is de ontvanger aangesloten op het modem? Met een kabel of draadloze adapters in het stopcontact?

Ervaar je verder nog problemen met het internet of andere diensten?


De experiabox is aangesloten met de meegeleverde kabel. 
Ik gebruik de nieuwe rode app. 
Netflix geeft nu vaak problemen met de ondertiteling die weg valt en daarna moet ik ook de box opnieuw opstarten. 
 


Je hebt 2 ontvangers zie ik. Speelt het op beide? Zo niet, kun je de ontvangers omruilen van plek? 

Verhuist dan het probleem mee? Dan zit het in de ontvanger. Blijft het op dezelfde plek, dan zit het in de aansluiting.


Ik heb hetzelfde probleem ook met de tweede ontvanger. Dus dan zou het aan de aansluiting liggen? Bizar dan, ik heb de boel al 7 jaar zo aangesloten en dan ineens is het niet goed meer? Dat kan er bij mij niet in. En trouwens, er is mij altijd verteld door kpn dat rechtstreeks via de kabel de beste aansluiting is? 


Ja, via de kabel is zeker het bestel.  Wil niet zeggen dat die niet kapot kunnen, maar aangezien de rest wel werkt verwacht ik het niet. Ik heb daarom melding gemaakt bij de Technische Dienst. Zij gaan er verder naar kijken en zullen binnen 3 werkdagen contact met je opnemen. 


Hier hetzelfde probleem 

maar alleen met Videoland bij kpn kast

videoland loopt steeds vast of start zeer traag op. Wederom nu kast aan het resetten. 


@Edraket58, resetten kan helpen inderdaad. Maar wel vervelend dat het steeds blijft voorkomen. Er wordt nog veel gewerkt aan de nieuwe Videoland app, dus hopelijk is het vastlopen snel niet meer aan de orde.