Skip to main content

Ik lees op andere topics dat wanneer je kpn telefonisch aan hun mouw trekt, ze je sturen naar videoland. Maar dit is natuurlijk onzin, wanneer het via de apps op laptop, tablet en mobiel. Technisch werken de kastjes gewoon niet mee.

Ik vind het nogal apart dat er niet een melding is vanuit @Kpn waar ze het probleem erkennen. En tevens zorgen voor een compensatie hierin. Oplossing lijkt mij simpel om de kastjes te vervangen naar de nieuwste. Dus alsjeblieft KPN, een idee om hier iets mee te doen en je klanten de erkenning geven door klantgericht op te treden? Of te vertellen dat je ons meer beweging wil meegeven en we er ongevraagd een sportabonnementje gratis bij hebben gekregen? 

#neemjeklantenserieus #kpn

Hi @Lvmb! Helaas is een nieuwe tv-ontvanger niet altijd de juiste oplossing. Daarom kijken we per geval wat er aan de hand is. En wat de juiste oplossing is. 

Begrijp ik uit je bericht dat je problemen hebt met het afspelen van Videoland? 


Hi Bram, 

Dankjewel voor je reactie. Ben zeer benieuwd wat het zou kunnen zijn.

Maar inderdaad, wij ervaren helaas veel problemen bij het afspelen van Videoland via de ontvanger. 

Opnieuw moeten opstarten, niet verder kunnen kijken waar je gebleven bent, vastloop…

 


@Lvmb gaan andere apps zoals YouTube of Netflix op de tv-ontvanger wel soepel? En gaat het probleem tijdelijk of helemaal weg als je de ontvanger een frisse start geeft

Als laatst vroeg ik me af hoe de tv-ontvanger met het modem verbonden is. Is dit via een directe kabel? Of zit hier nog andere apparatuur tussen, zoals een DVS of Switch

 


Hi @Lvmb! Er is meer duidelijkheid over het vastlopen van de Videoland app. Hetzelfde antwoord is ook gedeeld in ons Videoland verzameltopic

Videoland heeft een nieuwe app geïntroduceerd, de (rode) V2 app. Helaas merken we dat door gebruik van de Videoland V2 app (op termijn) het geheugen vol raakt op de HD-box. Hierdoor kan er instabiliteit en/of een vastloper ontstaan. We werken hard met de leverancier (Videoland) aan een oplossing. Maar door de complexiteit is hier niet direct een oplostermijn voor te geven.

 Als de performance bij jou niet optimaal is via de HD-box dan is het alternatief; bekijk Videoland (tijdelijk) via een ander device. Dit kan zijn een andere TV-box (niet HD), mobiel device, tablet of SmartTV.

Ga naar videoland.com/nl/videoland-update voor hulp bij kijken op een ander device.

 


Hoi @Bram_ 

Dit klinkt erg logisch, precies wat er wel eens gezegd

is hier thuis.. 

Overigens is dit probleem enkel bij Videoland en niet bij de andere apps..

Gr Laureen 


@Lvmb dat scheelt gelukkig. Ik denk dat het verstandig is zoals aangegeven de Videoland app even te ontwijken totdat dit probleem is opgelost. Wel excuus voor de overlast.