Skip to main content

Hallo ik heb ook Videoland maar het duurt lang voordat de Serie en Film geladen is ik heb al mijn oude ontvanger vervangen door een nieuwe maar het probleem blijft het zelfde ik had de Internet Snelheid ook verhoog maar help ook niet wat kan ik doen resetten is al een paar keer gedaan helpt niet.

Beste KPN, 

Ik heb mijn gegevens in mijn profiel gezet mbt devices.

Traagheid ontstaat bij het gebruik van de app, het opstarten, het gebruik van de app. De reactie op pauze/starten etc. Kortom alle interactie. Na een herstart is deze gedurende het gebruik weer goed bruikbaar, wordt deze opnieuw opgestart of er is gebruik gemaakt van andere apps of TV dan lijkt het apparaat langzaam vol te lopen (cache) en wordt weer traag. Het dagelijks resetten (uit/aan) is momenteel de oplossing. 


Dank voor je gegevens en de uitleg, ik zorg er voor dat dit meegenomen wordt in het onderzoek!


Het is hier ook een drama.

Na het resetten videoland als eerste gestart. 

De film begint wel maar als je ook maar op één knop van je afstandsbediening drukt pause of wat dan ook kan ik niets meer en moet weer resetten. Echt balen.

Ik hoop dat er gauw een oplossing komt

 

 


Nieuws over Videoland!

Interactieve TV Update maart 2022

NMC 8.0.138_1 en HTML 4.138.202

 

Wat zit er in?

NMC 8.0.138_1

Verbeteringen in Videoland! Zoals wel bekend kunnen er problemen zijn in het gebruik van de Videoland app. Deze update verhelpt dat. En zou verder moeten zorgen voor algemene stabiliteitsverbetering bij apps.

 

HTML 4.138.202

Naar aanleiding van (o.a.) jullie feedback, het volgende:

  • Je kunt apps weer als favoriet markeren! In het apps overzicht kun je op de gele knop drukken. Je komt dan in selectiemodus terecht. Je kunt dan een voor een naar de apps gaan die je als favoriet wilt markeren en op OK drukken. Nadat je zo al je apps geselecteerd hebt sla je dit op door op de rode knop te drukken. Je krijgt dan een nieuw overzicht, boven de rij Uitgelicht, met Favoriete apps. Je kunt alleen niet zelf kiezen in welke volgorde die favoriete apps worden weergegeven. Of dit nog wel komt vragen we na. Edit: nagevraagd en staat nog niet direct op de planning.

     

  • Als je aan het Terugkijken bent kun je dit pauzeren. Maar pauzeren kan maximaal een uur. Na een uur ga je automatisch terug naar live tv. Voor Terugkijken is dit nu aangepast. Zodra je op een uur zit krijg je een pop-up. Als het programma nog steeds beschikbaar is voor Terugkijken, krijg je daar de optie om te hervatten. Is het programma in de tussentijd niet meer beschikbaar voor Terugkijken, dan wordt dat vermeld en ga je (na OK) terug naar live tv.
  • Verbetering in uitleg bij het koppelen van de afstandsbediening met geluidsapparatuur. Home Cinema Set is uitgebreid met vermeldingen van Soundbar.
  • Verbetering in uitleg bij het plannen van een serieopname vanuit een aflevering die al geweest is. 

Daarnaast:

  • Bij Films en Series zijn de afbeeldingen in de categorie Uitgelicht groter gemaakt. 
  • Energiespaarstand (de deep sleep) is hernoemd naar eco-stand
  • Klanten die onder bewind staan kunnen ook geen eenmalige aankopen van films of sport meer doen. Zij krijgen dan een melding te zien dat dit niet mogelijk is zolang een financieel hulpverlener hun geldzaken regelt.

 

Wanneer komt ‘ie?

  • Testgroep: 22 en 24 februari
  • Uitrol: 1 en 3 maart

 

De testgroepen worden willekeurig samengesteld. Het is niet van te voren aan te geven of je in een testgroep zit, Het is ook niet mogelijk om mensen specifiek aan een testgroep toe te voegen.