Skip to main content

Zeg kpn vertel me eens waarom wij. Het klootjesvolk het moeten pikken dat wanneer je een programma op een later tijdstip wilt bekijken je eerst 30min naar het voorgaande programma moet doorlopen incl. reclame  en dat is bij de meeste series zo.

 

was het voorheen rond de 10min zijn we nu dus al op een half uur. Daar betaal

ik niet voor 

 

graag zorgen dat dit teruggebracht wordt naar Max 2min. De concurrent NLZIET kan op de seconde het programma starten dus dan kan kpn dat ook. 

@mpleizr 

Op een forum helpen vooral klanten elkaar.

Ik ben ook net zoals jij klant bij KPN.

En het gebruikte taalgebruik vind ik super ongepast.

 

En KPN kan er niets aan doen dat omroepen, zenders, etc. zich niet aan het tijdschema houden.

Alle opnames starten 5 minuten eerder en lopen 15 minuten uit.😉


🤣


Oh voor de beeldvorming NLziet kan terugkijken op de seconde ingestart worden en nog zonder reclame. Dus uw opmerking gaat helaas niet op


Oh voor de beeldvorming NLziet kan terugkijken op de seconde ingestart worden en nog zonder reclame. Dus uw opmerking gaat helaas niet op

 

Dit zijn 2 compleet verschillende soorten platforms.

NL ziet is net zoals Netflix, etc. een streamingdienst. Dus de programma's staan per programma klaar op de server.

KPN, Ziggo, etc. nemen het op een eigen server op. 

 

Wat ik scheef klopt dus.😉😊


Oh voor de beeldvorming NLziet kan terugkijken op de seconde ingestart worden en nog zonder reclame. Dus uw opmerking gaat helaas niet op

 

Dit zijn 2 compleet verschillende soorten platforms.

NL ziet is net zoals Netflix, etc. een streamingdienst. Dus de programma's staan per programma klaar op de server.

KPN, Ziggo, etc. nemen het op een eigen server op. 

 

Wat ik scheef klopt dus.😉😊

Ik zeg maar niets meer😡 


Hoi @mpleizr, ik vind het erg jammer dat je je feedback op deze manier brengt! Je signaal zelf is natuurlijk van harte welkom, dankjewel daarvoor.

Hoe meer de gids aansluit op de uitzendingen, hoe minder overlap je zal opmerken. De gids wordt aangeleverd door de zenders zelf. 


Onzin. Een platform als NLziet kan het wel


Onzin. Een platform als NLziet kan het wel

 

Zoals ik al eerder schreef, NL ziet moet je zien als een streamingdienst.

Je vergelijkt appels en peren.


Onzin. Een platform als NLziet kan het wel

 

Zoals ik al eerder schreef, NL ziet moet je zien als een streamingdienst.

Je vergelijkt appels en peren.

Complete onzin en dat weet u maar al te goed. Maar oké ik ben binnenkort van deze crap verlost


Onzin. Een platform als NLziet kan het wel

 

Zoals ik al eerder schreef, NL ziet moet je zien als een streamingdienst.

Je vergelijkt appels en peren.

Complete onzin en dat weet u maar al te goed. Maar oké ik ben binnenkort van deze crap verlost

 

Laat maar, (het is echt geen onzin).

Maar als u dat vind, dan vind ik het prima.

 

P.S.

Ook Ziggo, en anderen nemen op in de cloud, dan heeft u helaas hetzelfde probleem. 


Onzin. Een platform als NLziet kan het wel

 

Zoals ik al eerder schreef, NL ziet moet je zien als een streamingdienst.

Je vergelijkt appels en peren.

Complete onzin en dat weet u maar al te goed. Maar oké ik ben binnenkort van deze crap verlost

 

Laat maar, (het is echt geen onzin).

Maar als u dat vind, dan vind ik het prima.

 

P.S.

Ook Ziggo, en anderen nemen op in de cloud, dan heeft u helaas hetzelfde probleem. Laat ik nu net hier geen problemen mee te ondervinden. Deze service doet wel wat kpn niet kan. Dus kpn liegt hierover

 


@mpleizr 

Ik werk niet bij KPN, ik ben net zoals u klant bij KPN.

Waar heeft u uw abonnement?

En neemt u daar ook op in de cloud?


Oh voor de beeldvorming NLziet kan terugkijken op de seconde ingestart worden en nog zonder reclame. Dus uw opmerking gaat helaas niet op

niet helemaal waar. Voor een deel van de programma’s kun je de reclame doorzappen. Bij een aantal zenders zoals RTL en CC enz moet je wel verplicht reclame bekijken.

 

dus niet iets suggereren wanneer je alleen iets van horen zeggen.


@mpleizr

Ik werk niet bij KPN, ik ben net zoals u klant bij KPN.

Waar heeft u uw abonnement?

En neemt u daar ook op in de cloud?

Ik had kpn internet 1GB en interactieve tv. Alles van kpn kon je terugkrijgen maar dan soms wel 30min uit voorgaande serie/opname en kun je reclame niet doorspoelen. Om maar niet te spreken over de vele verstoringen in het beeld 

 

bij een andere iptv provider speelt dit probleem niet