Skip to main content

Heeft iemand de nieuwe soundbox al in gebruik?

Mijn vraag is simpel.

Is via de playstore de F1TV app te installeren?

Ja hoor.  Alleen heb je niks aan F1 TV Premium want dat werkt niet op Android. 

Hoe bedoel je dat? Ik kijk altijd f1tv met mijn abbonement op android.

Ik zie dat er verschillende abbos zijn bij f1tv, ik heb zelf f1tv pro. En wil graag weten of ik dit kan gebruiken met de nieuwe soundbox 

F1 TV heeft nu ook een Premium abonnement. Check de site maar van F1. Je weet dat je dit weekend ook via kanaal 51 kunt kijken?

Het vreemde is dat de klantenservice mij vertelde dat de f1tv app niet te installeren is op de kpn tv ontvangers. Maar had hier zo mijn twijfels bij aangezien het een Android tv box is 

Kijk hier

Het vreemde is dat de klantenservice mij vertelde dat de f1tv app niet te installeren is op de kpn tv ontvangers. Maar had hier zo mijn twijfels bij aangezien het een Android tv box is 

Ik heb de F1TV app op de DIW7022 en op de KPN Soundbox geïnstalleerd. F1 TV Premium 4K is alleen voor iOS beschikbaar, dus niet voor Android. 

Ik zag het inderdaad, maar de app is dus wel gewoon te downloaden zodat ik met mijn pro abbonement kan kijken via de soundbox? De app op mijn tv zelf word namelijk niet meer ondersteund door de tv software

Ik zag het inderdaad, maar de app is dus wel gewoon te downloaden zodat ik met mijn pro abbonement kan kijken via de soundbox? De app op mijn tv zelf word namelijk niet meer ondersteund door de tv software

Ik heb de Soundbox ​@PBH, daar werkt de app gewoon vlekkeloos. 

Top, bedankt voor de info 

Reageer