Skip to main content

Tijdens het kijken sloot de app zichzelf af en kreeg ik een foutmelding. Ik heb de app opnieuw gestart en toen was er ingelogd op een vreemd Spaans account.

 Ideeën hoe dit kan?

Welkom op ons Forum @Wawa. Dat klinkt niet goed. Kun je op dit moment nog wel inloggen op Netflix? En heb je jouw wachtwoord al gewijzigd? Ik denk dat je het beste even contact kunt zoeken bij Netflix zelf om dit na te vragen.  


Oplossing die kon biedt raakt kant nog wal. Heb hetzelfde probleem regelmatig. Je moet dan uitloggen en met je eigen gegevens inloggen. Dan weer goed. Helaas werkt dat bij mij niet meer, want wederom eens storing, weer spaanse accounts en nu met pincode. Kom er niet meer jn. Verder typisch, ingelogs met netflix account, maar kpn blijkt mij wel iedere maand geld in rekening te brengen. Ik betaal, kom ik nu achter, al 2 jaar dubbele kosten.


Ik ben er uit. En je gaat dit niet leuk vinden: je kpn account is gehackt. Ga naar netflix.kpn.com. Daar zie je met welk email adres je netflix gekoppeld is. Waarschijnlijk is dit je totaal onbekend. Neem contaxt op met netflix. Die trekken het zo recht. Kpn hier ook over gebeld. Die zeggen dat het onmogelijk is. Nou getest en is heel goed mogelijk. Check ook je factuur.