Skip to main content

Ik dacht dat die er waren, maar zoek me een versuffing. Na 10 minuten wel klaar mee. Dus nu deze vraag hier.

PS ik zoek het via f1tv.formula1.com. Want via de box/tv kijk is de hoofdstream natuurlijk.

Een flinke tijd in de sprintrace lagen bij FOM de kanalen “Driver tracker”, “Data channel” eruit. 

De onboard/driver radio vind je in de F1TV app via het onderste symbool in de opties.

 


Hmm, ben die hele kolom er niet tegengekomen. Zal dus wel de storing geweest zijn, waardoor ook die on board's niet toegankelijk waren. 

Vanmiddag weer een kans.

Ik vind het wel wat ingewikkeld.


Die optielijst verschijnt rechts als je in F1TV op het scherm klikt tijdens de stream.

Dan kan je kiezen voor uitzending, drivertracker, datachannel of onboard.


Het is gelukt. Best aardig. Alleen loopt het verslag op tv, ook via F1TV, een seconde of 10 à 15 voor op de beelden uit de auto's op de laptop.


Ja, de streams lopen niet gelijk. Geldt ook voor de drivertracker met de posities op de baan.


Een flinke tijd in de sprintrace lagen bij FOM de kanalen “Driver tracker”, “Data channel” eruit. 

De onboard/driver radio vind je in de F1TV app via het onderste symbool in de opties.

 

En welke stream kan je nu live 1 keer zien op 1 apparaat? 
De eerste (Cirkel met gevulde cirkel) F1-TV-Live verslag of

De Tweede (Wereldbol) Internationaal verslag (van Sky-Viaplay-etc)?
 


En welke stream kan je nu live 1 keer zien op 1 apparaat? 
De eerste (Cirkel met gevulde cirkel) F1-TV-Live verslag of

De Tweede (Wereldbol) Internationaal verslag (van Sky-Viaplay-etc)?
 

Geen direct antwoord. Ik stream via de Viaplay app op mijn telefoon naar Chromecast op mijn TV.
F1TV gebruik ik op mijn tablet met drivertracker, data-channel of onboard voor extra informatie.

Werkte als een zonnetje afgelopen weekend.


Er zit inderdaad wat vertraging in, sommige apps hebben meer vertraging dan de andere. De F1TV Android TV app heeft bijvoorbeeld 25-30s vertraging ten opzichte van de F1TV website. Het audio commentaar en de beelden zijn bij mij wel in sync. 

Ik heb de live timing er vaak naast op de laptop, tijdens de formatieronde zet ik de driver tracker daar op, pauzeer ik het halverwege het rondje en als ze op tv ook op dat punt zijn hervat ik het weer. Zo heb ik geen spoilers vanuit de live timing 😁

  

De Tweede (Wereldbol) Internationaal verslag (van Sky-Viaplay-etc)?

Dat is Sky Sports commentaar inderdaad, die gebruik ik altijd 🙂


Reageer