Skip to main content
Beantwoord

Waarom betaal ik voor Viaplay aan KPN en aan Viaplay direct?

• February 1, 2025
  • 7 reacties
  • 143 keer bekeken

Het blijkt dat ik direct aan Viaplay betaal maar ook aan KPN als ik alleen de APP van VIAPLAY op een SMART TV gebruik?

Beste antwoord door Maja van KPN

Hi ​@JvdWijn,

Als ik het goed begrijp, heb je nu 2 verschillende Viaplay accounts en daardoor dubbele kosten. Om van deze dubbele kosten af te komen, zal je 1 van de accounts moeten opzeggen. Je geeft aan dat je liever niet direct aan Viaplay betaalt, dus dan lijkt het me het handigst dat je de account die je -per abuis- rechtstreeks bij Viaplay af hebt gesloten, gaat opzeggen.

Daarna heb je nog maar 1 account via KPN, en betaal je ook alleen aan KPN.
Hoe je Viaplay kunt opzeggen, zie je hier: Viaplay opzeggen

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

• February 1, 2025

Dat hoort niet. Dan heb je bij KPN viaplay geactiveerd. En bij viaplay rechtstreeks vervolgens een abonnement afgesloten. Dat is niet handig.

• Auteur
  • Topper
  • February 1, 2025

Beste Marlon, dank voor je reactie.         Vraag; Ik zie alles graag live. dus via de APP van Viaplay. Kan ik nu het beste de KPN afzeggen?

• February 2, 2025

Er is maar 1 manier om überhaupt naar viaplay te kijken. Dat is via de app. Wat bedoel je dan hiermee?

Ik zie alles graag live. dus via de APP van Viaplay. 

• Auteur
  • Topper
  • February 2, 2025

Beste Marlon,

Ik kijk het liefst via de VIAplay-app op de Smart TV.

Het TV kanaal van KNP- tv loopt helaas achter de feiten aan.

Maar ik betaal liever niet direct aan VIAplay, dat ik dan aan KPN moet betalen is niet echt het probleem (wel veel geld, heelas). Maar ik wil niet ooknog een keer VIAplay direct betalen. Dat is helaas het afgelopen jaar gebeurd. Grtjes Johan

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • February 2, 2025

@JvdWijn Wat er bij jou is misgegaan met het betalen, weet ik niet. Maar ik weet wel dat als je Viaplay via kpn hebt, dat je ook dan de app van Viaplay kunt gebruiken. Zo doe ik het zelf ook.

• February 2, 2025

Als je via KPN betaald kan je gewoon de app gebruiken. Je zal wel moeten. Want die zender doet het al heel lang niet meer.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 3, 2025

Hi ​@JvdWijn,

Als ik het goed begrijp, heb je nu 2 verschillende Viaplay accounts en daardoor dubbele kosten. Om van deze dubbele kosten af te komen, zal je 1 van de accounts moeten opzeggen. Je geeft aan dat je liever niet direct aan Viaplay betaalt, dus dan lijkt het me het handigst dat je de account die je -per abuis- rechtstreeks bij Viaplay af hebt gesloten, gaat opzeggen.

Daarna heb je nog maar 1 account via KPN, en betaal je ook alleen aan KPN.
Hoe je Viaplay kunt opzeggen, zie je hier: Viaplay opzeggen