Skip to main content

Na 1 jaar geklooi, door niet alle functionaliteit te kunnen gebruiken van Via Play via kanaal 225, ook nu weer alleen maar ellende. Wat is er toch mis met een “seamless” customer journey kunnen aanbieden bij KPN? Alleen maar vooringenomen excuses op de KPN-website waarom het mogelijk niet werkt, ipv zorgen dat het gewoon wel werkt voor iedereen die er extra voor wenst te betalen. Kansloos!!!!! Ik zit nu al ruim 9 uur te wachten op bevestiging van bestelling om straks te zien dat het niet werkt. Als KPN niet kan samenwerken met Via Play, dan graag daarop de bevestiging, dan kunnen we Ziggo bellen en overstappen. Grrrrr

En hoe denk je dat het geregeld is bij Ziggo? Ook daar is het Viaplay kanaal opgeheven @Ikwilf1kijken 


Hi @Ikwilf1kijken en welkom bij de KPN Community! 

Begrijpelijk dat je baalt als het activeren zo lang duurt. 😕 
Als je morgenochtend nog niet de optie hebt om de Viaplay activatie te doen, neem dan contact met ons op via 0800-0402. Dat kan morgen vanaf 8:00!

Dan kan mijn collega kijken waar het mis gaat en hopelijk is het dan snel opgelost zodat je de race kunt zien. 
Er zijn een hoop manieren om F1 te kijken bij KPN, waaronder de F1 TV Pro app. Die is er sinds dit jaar wel nieuw bij, dus zet de apps vast op je apparaten waar mogelijk. 
Dan mis je hopelijk niks!


Als er een telefonische bereikbare helpdesk was, zou het ook fijn zijn. Voor € 100 p/m of € 1.200 p/j is dat best normaal…….


Hi @Ikwilf1kijken en welkom bij de KPN Community! 

Begrijpelijk dat je baalt als het activeren zo lang duurt. 😕 
Als je morgenochtend nog niet de optie hebt om de Viaplay activatie te doen, neem dan contact met ons op via 0800-0402. Dat kan morgen vanaf 8:00!

Dan kan mijn collega kijken waar het mis gaat en hopelijk is het dan snel opgelost zodat je de race kunt zien. 
Er zijn een hoop manieren om F1 te kijken bij KPN, waaronder de F1 TV Pro app. Die is er sinds dit jaar wel nieuw bij, dus zet de apps vast op je apparaten waar mogelijk. 
Dan mis je hopelijk niks!

Sanne, dank voor je reactie. Waar het om gaat is dat het gewoonheid werkt zoals klanten het wel verwachten. Je doet een bestelling, je krijgt een bevestiging, daarna constateer je dat het niet werkt, de functionaliteit beperkt is en je veel teveel moet betalen. Lever de klant wat hij/zij mag verwachten. Ik ben zwaar ontevreden over de geleverde service en al meer dan een jaar


En hoe denk je dat het geregeld is bij Ziggo? Ook daar is het Viaplay kanaal opgeheven @Ikwilf1kijken 

En dus “accepteren” we deze service maar… regel het gewoon! Verschuilen achter waarom het niet lukt is makkelijk, maar niet waar je een abonnement voor neemt


Ik accepteer niks. En onderneem actie in plaats van te klagen op een forum!


En hoe denk je dat het geregeld is bij Ziggo? Ook daar is het Viaplay kanaal opgeheven @Ikwilf1kijken 

En dus “accepteren” we deze service maar… regel het gewoon! Verschuilen achter waarom het niet lukt is makkelijk, maar niet waar je een abonnement voor neemt

KPN/Ziggo regelen alleen de betaling. Verder doen ze er helemaal niets aan. Het is een dienst van Viaplay zelf. De providers hebben er geen invloed op.


En hoe denk je dat het geregeld is bij Ziggo? Ook daar is het Viaplay kanaal opgeheven @Ikwilf1kijken 

En dus “accepteren” we deze service maar… regel het gewoon! Verschuilen achter waarom het niet lukt is makkelijk, maar niet waar je een abonnement voor neemt

Het is helaas geen kwestie van 'het gewoon regelen' @Ikwilf1kijken. Viaplay heeft er voor gekozen om het op deze manier te doen en daar hebben providers verder geen enkele invloed op. Zoals @Nick83 hierboven ook al aangeeft.