Skip to main content
Beantwoord

Waarom gratis Netflix voor nieuwe klanten en moet ik ervoor betalen?

• February 10, 2025
  • 8 reacties
  • 204 keer bekeken

Waarom krijgen nieuwe klanten Netflix gratis en ik als meer dan 40 jaar klant moet er voor betalen.

dit is een slechte actie van KPN

Beste antwoord door Raspberry

Niet alleen nieuwe klanten krijgen Netflix gratis! En het maakt niet uit hoe lang je wel of geen klant bent bij KPN. Je bent al 40 jaar klant! Dat zegt al genoeg toch. Je bent tevreden. 😎

Lees zelf verder alle informatie over deze actie en de voorwaarden waar je aan moet voldoen op;

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

• February 10, 2025

Die actie is ook voor bestaande klanten. Ik heb het gisterenmiddag geregeld. Ik heb nu Netflix Basic ter waarde van € 8,99 gratis.

Maar je moet natuurlijk wel aan de voorwaarden voldoen. Dus minimaal een mobiel abonnement bij KPN. 

Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • Antwoord
  • February 10, 2025

Niet alleen nieuwe klanten krijgen Netflix gratis! En het maakt niet uit hoe lang je wel of geen klant bent bij KPN. Je bent al 40 jaar klant! Dat zegt al genoeg toch. Je bent tevreden. 😎

Lees zelf verder alle informatie over deze actie en de voorwaarden waar je aan moet voldoen op;

• Nieuwkomer
  • April 21, 2025

Waarom krijg je als vaste klant er geen bericht over 

• Nieuwkomer
  • April 21, 2025

Bij kpn wordt je heel makkelijk bedonderd , heb gebeld of ze konden kijken naar al die jaren . En ja hoor ik had recht op speciale kortingen. Wat denk je , u gaat zoveel minder betalen meneer . Opnemen eraf , Spotify eraf , moest ik er weer bij kopen. Zit nu te wachten op een mooie aanbieding van een andere provider 😀

obelisk
Wijsgeer
  • April 21, 2025

Als je gewaardeerd klant wil zijn moet je elk jaar even overstappen, zo werkt dat tegenwoordig.

• April 21, 2025

Waarom krijg je als vaste klant er geen bericht over 

Als het goed is heb je hier enige tijd geleden via een nieuwsbrief de nodige informatie over gekregen. Dit betreft de veranderingen van de Combivoordeel regeling,

JanD
Superuser
  • Superuser
  • April 21, 2025

Heb je daar een bron voor ​@jannes43 ???

Ik kan nergens gratis Netflix vinden voor nieuwe klanten

Wel voor bestaande klanten met combivoordeel als ze aan bepaalde voorwaarden voldoen.

• Auteur
  • April 21, 2025

Dat was toen een actie of dat nu zo is weet ik niet