zal uit leggen, had dus daar wat besteld,kreeg gratis prime video, werd auto afschrijving ,om mensen voor te zijn,nee niet alle nieuweste films maar ook eigen content.
en ach voor die 2,99, film huren is duurder en voor een regenachtige zondag middag, wat kan mij die 2,99 schelen,
dus mijn vraag is waarom netflix wel in dolby en prime niet, ik wil het gezeur over kabels hdmi enz, niet, alles werkt hier prima, zelfs over buizen versterker ja ook 5.1 en een hybride als nodig,
dus kpn wees eerlijk, omdat ik niet veel mb op vaste dus sd en dus geen dolby op tv zenders krijg ,maar buitengebied wel op 50 MB zit dat verhaal snap ik, in voorjaar fiber.
maar dit s wat anders beide zijn apps, dus bufferen, niet live..leg het even uit,
ter info heb de nieuwste media ding 4 k…..jaar bij ziggo geweest(grootste fout ooit) afgezien dat ze incasso niet kunnen, had ik ook vragen als deze en kwam men met dingen als dolby atomos, zou mijn installatie niet onder steunen en de kabels, in die discussie heb ik geen zin, want wat bleek ziggo kon het niet.
dus ik hoop op een eerlijk antwoord
groetjes erik