Skip to main content

Best KPN-team,

Kanaalnummer 200 kan ik met mijn eigen account van Netflix inloggen met de “rode knop”.  Kanaalnummer 201 kan ik met mijn eigen account van YouTube inloggen met de “rode knop”. Kanaalnummer 202 kan ik met mijn eigen account van Pluspakket inloggen met de “rode knop”.  Kanaalnummer 203 kan ik met mijn eigen account van Prime Video inloggen met de “rode knop”. Kanaalnummer 204 kan ik met mijn eigen account van Videoland inloggen met de “rode knop”. Kanaalnummer 205 kan ik met mijn eigen account van NPO start inloggen met de “rode knop”. Kanaalnummer 207 kan ik met mijn eigen account van Xite  inloggen met de “rode knop”.

Ik heb zelf, al vanaf dat het in Nederland beschikbaar is, een eigen account van HBO Max. Ik heb dit account aangeschaft omdat het een aanbieding was/is “levenslang 50% korting”. Ik wil dit account ook behouden.

Waarom kan ik, net zoals alle andere streamingsdiensten, niet met mijn eigen HBO Mac account inloggen op kanaalnummer 210 met de “rode knop”??????

Ik hoop dat jullie mij hier duidelijkheid over kunnen geven en dat jullie hier binnenkort wel die “rode knop” op kanaalnummer 210 gaan installeren.

Groetjes M

Ik heb begrepen dat alleen de Arris 5202 ontvangers (momenteel?) deze app hebben.

Zie ook:

 


Wat Obelisk zegt klopt. Alle ontvangers laten kanaal 210 zien.

Maar alleen de nieuwste ontvanger, de Arris 5202 heeft ook werkelijk de app op de ontvanger. Heb je een andere (oudere) ontvanger, dan is kanaal 210 eigenlijk alleen reclame om een HBO Max abonnement via KPN af te sluiten als je dat fijn vindt. Voor @Monique Fox zal het waarschijnlijk dus geen toegevoegde waarde hebben als zij niet een Arris 5202 ontvanger heeft.


Bedankt voor de feedback mensen. Ik ben nu aan het bellen naar KPN om mijn tv ontvanger om te ruilen naar de Arris 5202. Toppers👍👍👍


Bedankt voor de feedback mensen. Ik ben nu aan het bellen naar KPN om mijn tv ontvanger om te ruilen naar de Arris 5202. Toppers👍👍👍

Daar s maar 1 bekende manier voor, namelijk de 4K optie in je abonnement aanzetten voor 2,50 per maand. Dat moet minimaal 6 maanden en dan kan je het stoppen. Bij het aanzetten van de 4K optie krijg je automatisch het aantal Arris 5202 decoders dat in je abonnement zit. Na die 6 maanden mag je ze houden.