Best KPN-team,
Kanaalnummer 200 kan ik met mijn eigen account van Netflix inloggen met de “rode knop”. Kanaalnummer 201 kan ik met mijn eigen account van YouTube inloggen met de “rode knop”. Kanaalnummer 202 kan ik met mijn eigen account van Pluspakket inloggen met de “rode knop”. Kanaalnummer 203 kan ik met mijn eigen account van Prime Video inloggen met de “rode knop”. Kanaalnummer 204 kan ik met mijn eigen account van Videoland inloggen met de “rode knop”. Kanaalnummer 205 kan ik met mijn eigen account van NPO start inloggen met de “rode knop”. Kanaalnummer 207 kan ik met mijn eigen account van Xite inloggen met de “rode knop”.
Ik heb zelf, al vanaf dat het in Nederland beschikbaar is, een eigen account van HBO Max. Ik heb dit account aangeschaft omdat het een aanbieding was/is “levenslang 50% korting”. Ik wil dit account ook behouden.
Waarom kan ik, net zoals alle andere streamingsdiensten, niet met mijn eigen HBO Mac account inloggen op kanaalnummer 210 met de “rode knop”??????
Ik hoop dat jullie mij hier duidelijkheid over kunnen geven en dat jullie hier binnenkort wel die “rode knop” op kanaalnummer 210 gaan installeren.
Groetjes M