Skip to main content

Waarom kon ik eerst gewoon viaplay op mijn eigen account kijken als ik in mijn vakantiehuis ben, nu dus niet meer.

Ik begrijp dat men de account niet met andere mag delen, maar daar gaat dit dus niet over.

Worden waarschijnlijk veel opzeggingen op deze manier

Als eerste: hier kan sowieso KPN niets aan doen.

Welke melding krijgt u precies? Op hoeveel verschillende apparaten heeft u zich aangemeld bij viaplay? Dat mogen er maximaal 5 zijn.

Wijzig anders het wachtwoord eens.


1 thuis en 1 op mijn vakantie adres


1 thuis en 1 op mijn vakantie adres

Dat vakantieadres is gewoon hier in Nederland? 


Ja


Hoe kijk je ViaPlay thuis en hoe kijk je ViaPlay op je vakantieadres?

 

Ik weet dat Netflix er heel erg bovenop zit als je meer dan een paar weken per jaar via een ander IP adres kijkt.

Ik weet niet of ViaPlay dat doet.


Je kunt maximaal 5 apparaten aanmelden bij je account. Een apparaat is bijvoorbeeld een computer, mobiele telefoon, tablet, gameconsole of een smart-tv. Als je het maximale aantal verbonden apparaten hebt bereikt, ontvang je een bericht.

bron: Je apparaten - Viaplay.com

Een andere locatie in Nederland zou geen probleem mogen zijn, je mag het account zelfs meenemen naar het buitenland (alleen de EU).

Je kunt je lokale Viaplay meenemen naar alle bestemmingen in de EU. Dit geldt ook voor Noorwegen. Het Verenigd Koninkrijk maakt geen deel meer uit van de EU. Daarom is Viaplay daar niet beschikbaar.

bron: Viaplay in het buitenland - Viaplay.com

 

Krijg je een foutmelding? Hoe ver kom je met inloggen enz. ?


Helaas gaat dit dus niet 


Probeer eens om het wachtwoord aan te passen.

U gebruikt geen VPN verbinding ofzo?


Hallo @jan van z 

Dit topic komt nergens op deze manier. We willen je graag helpen, maar je zal ons meer moeten vertellen. We zijn niet helderziend, we weten alleen wat jij hier vertelt. En dat is erg weinig tot nu toe.

Hoe kijk jij naar Viaplay, met welk apparaat? Gebruik je de Viaplay app op smartphone, tablet, smart-tv, gebruik je een chromecast of kijk je via de Viaplay website op je laptop?

Wat gaat er fout, krijg je foutmeldingen?  enz. enz.


 op de computer, inloggegevens ingevuld, dan naar kijken, krijg je opnieuw u moet inloggen

 


 op de computer, inloggegevens ingevuld, dan naar kijken, krijg je opnieuw u moet inloggen

 

Heeft u al eens een andere browser geprobeerd? 


Heb ik ook al gedaan, als ik inlog krijg ik gewoon mijn naam te zien met hallo Jan, daarna ga ik naar mijn serie, die klik ik di aan en dan zegt hij opnieuw inloggen


Welke internetverbinding gebruik je in je vakantiehuis? Is dat een eigen KPN abonnement of een voorziening van een vakantiepark? Gebruik je WiFi of een netwerkkabel naar het modem? Wat is de snelheid, gemeten via een netwerkkabel met de Ookla speedtest app uit de Microsoft app-store?


Gewone kpn aansluiting, via WiFi, snelheid 100mb


Beste @jan van z, is het inmiddels gelukt? Het zou gewoon moeten werken. Anders staan op de website van Viaplay nog meer tips bij problemen met het afspelen van content.Â