Skip to main content

Waarom kan Canal Digitaal dat wel?

Omdat Canal Digitaal daarvoor waarschijnlijk andere afspraken heeft gemaakt, tegen hogere kosten.


Vervelend, in de EU zou je toch overal je zenderaanbod moeten kunnen bekijken vindt je niet. Ik zelf kijk graag wielersport en dan is dat een domper op de feestvreugde. Stond er ook niet bij dat je in het buitenland sommige zenders niet kon krijgen. " Met de App overal je programma's bekijken" is dus niet correct.


@Albjan 

Heeft met auteursrechten te maken.

 

Gebruik je de app op de mobiele telefoon? 


Ik gebruik zowel de telefoon als ook de tablet, beiden geven niet thuis.😒


Heeft met auteursrechten te maken.

Niet zozeer de auteursrechten maar de distributierechten. 😉


Vervelend, in de EU zou je toch overal je zenderaanbod moeten kunnen bekijken vindt je niet. Ik zelf kijk graag wielersport en dan is dat een domper op de feestvreugde. Stond er ook niet bij dat je in het buitenland sommige zenders niet kon krijgen. " Met de App overal je programma's bekijken" is dus niet correct.

Vandaag kon je het wielrennen bekijken via Eurosport. En Eurosport ontbreekt (zoals je zelf wel weet) juist bij Canal Digitaal. 

Als liefhebber van het volgen van wielerwedstrijden was dit juist één van de redenen om van Canal Digitaal over te stappen naar KPN.  


Ja, klopt helemaal dat was voor mij ook zo 

Maar als ik de keuze heb tussen VRT of Eurosport kies ik voor de eerste.

Die keuze is er nu niet.

Vriendelijke groet,

Albert 


OK Albert, 

Is natuurlijk heel persoonlijk. Zelf kies ik bij voorkeur voor Eurosport omdat zij prima commentatoren in dienst hebben. Met name het duo Jeroen & Karsten hoor ik graag. 

Maar OK, feit blijft wel dat je bij KPN buitenshuis via de app niet alle zenders kunt kijken. En dat komt door gemaakte afspraken met zenders.  Â