Skip to main content

Lieve KPN mensen, wellicht ben ik een beetje wereldvreemd.

  1. Waarom moet ik hier lezen dat het alleen werkt met KPN Hussel en NERGENS ANDERS is dat te vinden. 
  2. Zorg gewoon dat het werkt met KPN compleet (het woord zegt het al :-))

Is er nou niemand die denkt bij KPN dat dit wel een beetje vreemd is? Leuk dat Viaplay, maar nou moet ik over naar Hussel. En waarom zou ik naar een ander pakket moeten overstappen? Full service provider heet dat toch, maar dit is geen service, dit is je wil afdwingen op zijn Russisch.

 


*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Zet gewoon ergens op de website neer dat het NIET WERKT met KPN Compleet of alles in 1 glasvezel. 


Zet gewoon ergens op de website neer dat het NIET WERKT met KPN Compleet of alles in 1 glasvezel. 

 

Je bedoelt dat je het dan niet via KPN kunt bestellen.

 

Want ViaPlay kan je ook rechtstreeks via ViaPlay zelf bestellen.

Dat kan altijd.

Zie ook hier, daar kan je een abonnement rechtstreeks afsluiten.


Zet gewoon ergens op de website neer dat het NIET WERKT met KPN Compleet of alles in 1 glasvezel. 

Dit heeft niets met KPN Compleet te maken. Want dat is geen abonnementsvorm. Het werkt wel met Alles-in-1 abonnementen. Maar niet met "Alles-in-1 Glasvezel" abonnementen. Die zijn ouder.

Dat nieuwe functies of pakketten niet werken bij oudere abonnementen is heel normaal. Zo kunt u met een "Alles-in-1 Glasvezel" abonnement ook geen 4K pakket nemen. En ook 1000 mbit en Spotify Family is bijvoorbeeld niet mogelijk. 


Hi @MaartenF1, welkom op het forum. 

Welk abonnement heb je nu precies? En is er een bepaalde reden om niet naar Hussel over te stappen? We denken graag mee hier. 


Zet gewoon ergens op de website neer dat het NIET WERKT met KPN Compleet of alles in 1 glasvezel. 

 

Je bedoelt dat je het dan niet via KPN kunt bestellen.

 

Want ViaPlay kan je ook rechtstreeks via ViaPlay zelf bestellen.

Dat kan altijd.

Zie ook hier, daar kan je een abonnement rechtstreeks afsluiten.

Hoi Joop, dat bedoel ik niet. We worden bedolven onder de KPN viaplay reclame, maar als je dat wil instellen / aanmelden / of toevoegen gebeurt er allerlei vreemds in MijnKPN en de KPN app, maar NIEMAND VERTELT JE DAT DAT NIET KAN MET JE HUIDIGE ABO. 45 jaar klant bij deze club en dan kan je het zelf uitzoeken, Dat bedoel ik


Zet gewoon ergens op de website neer dat het NIET WERKT met KPN Compleet of alles in 1 glasvezel. 

Dit heeft niets met KPN Compleet te maken. Want dat is geen abonnementsvorm. Het werkt wel met Alles-in-1 abonnementen. Maar niet met "Alles-in-1 Glasvezel" abonnementen. Die zijn ouder.

Dat nieuwe functies of pakketten niet werken bij oudere abonnementen is heel normaal. Zo kunt u met een "Alles-in-1 Glasvezel" abonnement ook geen 4K pakket nemen. En ook 1000 mbit en Spotify Family is bijvoorbeeld niet mogelijk. 

Lieve NIck,

Dat dat heel normaal is, is aan jou, ik vind dat niet normaal. Maar als het al normaal is, waarom moet ik dan 1,5 uur op zoek gaan naar waarom het niet werkt. Zet het gewoon als reminder ergens neer dat als je zus en zo hebt dat je dan eerst iets anders moet regelen. Nu ben ik gewoon te laat om Formule 1 te kijken op mijn TV. En moet ik eerst 10 tallen bladzijde fora af om te weten hoe het zit. Dat is niet normaal!


Hi @MaartenF1, welkom op het forum. 

Welk abonnement heb je nu precies? En is er een bepaalde reden om niet naar Hussel over te stappen? We denken graag mee hier. 

Omdat ik dat gewoon niet wil? Maar dat is mijn probleem niet. Dat ik 1,5 uur moet zoeken naar WAAROM ik geen Viaplay kan instellen, terwijl dat gewoon bekend is bij KPN. Dat zet je gewoon ergens op die website en dan waren die fora hierover ook veel korter geweest, gezien het aantal problemen die ik in de honderden berichten zie die exact mijn probleem zijn, maar waarbij zelfs naar oude TV’s en dergelijke gekeken wordt. Wat een onzin! Dat had gewoon met 1 zin op de website voorkomen kunnen worden. 


@MaartenF1 heb je al gekeken of overstappen op KPN Hussel voordelig is voor jou?

Ik heb KPN HUssel glasvezel 200/200 en betaal inclusief ViaPlay € 69,99 per maand. 


@MaartenF1 heb je al gekeken of overstappen op KPN Hussel voordelig is voor jou?

Ik heb KPN HUssel glasvezel 200/200 en betaal inclusief ViaPlay € 69,99 per maand. 

En je weet dat je hetzelfde in je pakket hebt als @MaartenF1 , dezelfde extra zender pakketten, hetzelfde aantal decoders, enz enz……….

Ik heb namelijk Hussel 50/50 en betaal 64.49 per maand zonder Viaplay, dus ergens zit er iets anders bij mij dan bij jou, want met 200/200 betaal ik volgens mij 71.99 per maand en dan nog steeds zonder Viaplay.


@MaartenF1 heb je al gekeken of overstappen op KPN Hussel voordelig is voor jou?

Ik heb KPN HUssel glasvezel 200/200 en betaal inclusief ViaPlay € 69,99 per maand. 

En je weet dat je hetzelfde in je pakket hebt als @MaartenF1 , dezelfde extra zender pakketten, hetzelfde aantal decoders, enz enz……….

Ik heb namelijk Hussel 50/50 en betaal 64.49 per maand zonder Viaplay, dus ergens zit er iets anders bij mij dan bij jou, want met 200/200 betaal ik volgens mij 71.99 per maand en dan nog steeds zonder Viaplay.

 

@Doornekamp33  nee dat weet ik niet en dat zeg ik ook niet.

Ik geef als voorbeeld, dat hij / zij moet kijken of het overwegen om naar Hussel te gaan voor hem / haar ook een verstandige keuze zou kunnen zijn.

 

Mijn Pakket à € 69,99 per maand is:

KPN Hussel internet 200/200  (glasvezel FTTH, dus up en down is gelijk).

KPN veilig voor 5 apparaten (omdat ik 200/200 heb)

TV abonnement en extra KPN tv decoder (totaal 2 stuks dus)

Opname pakket (gratis omdat ik een 2 tv decoders heb).

Pluspakket gratis (omdat ik Hussel en Mobiel heb).

ViaPlay

(5 Euro entertainment korting, bij 1 extra pakket (dus bij 2 of meer extra pakketten, blijft het € 5,-- totaal per maand die korting).

 

Sinds dat ik 200/200 heb en mijn Glasvezel van EOF is omgezet naar GOF is mijn TV veel stabieler geworden.  

 

@Doornekamp33 is 50/50 niet te laag voor jou? 

200/200 is teveel voor ons, maar omdat we dan KPN veilig voor 5 apparaten hebben en alles goed werkt laat ik het zo voor die € 2,50 extra per maand. 


Een week later.. het staat nog steeds nergens. 


Sorry,  het staat er nu wel. Maar dan moet je wel eerst kijken naar je huidige abo vorm. Overigens zat het bij mij blijkbaar in een glasvezel doorzend kastje. Ben benieuwd...


 

 

@Doornekamp33  nee dat weet ik niet en dat zeg ik ook niet.

Ik geef als voorbeeld, dat hij / zij moet kijken of het overwegen om naar Hussel te gaan voor hem / haar ook een verstandige keuze zou kunnen zijn.

 

 

 

Sinds dat ik 200/200 heb en mijn Glasvezel van EOF is omgezet naar GOF is mijn TV veel stabieler geworden.  

 

@Doornekamp33 is 50/50 niet te laag voor jou? 

200/200 is teveel voor ons, maar omdat we dan KPN veilig voor 5 apparaten hebben en alles goed werkt laat ik het zo voor die € 2,50 extra per maand. 

Ik lees het nu pas dus een beetje late reactie.

Ik heb geen mobiel en het plus pakket betaal ik dus extra samen met een extra decoder, niet nodig maar dan is opnemen gratis dus altijd handig om ook boven een TV te hebben die het doet.

En nee, 50/50 is voor mij niet te langzaam, ik doe weinig met internet, hooguit een beetje F1TV streamen, een beetje op de telefoon klooien en ik heb 1 pc en 1 Laptop die ik soms gebruik om op het grote WWW rond te hangen, verder zitten er wat smarthome producten via de lijn er op, als je de WiFi stabiel hebt, en dat heb ik met de fritzboxen en repeater (bedraad aangesloten) heb ik gewoon overal een +50/50 snelheid thuis (eerder bijna 70/70 wat ik krijg)

KPN veilig zie ik de noodzaak niet van, gebruik namelijk een gekochte oplossing van Bitdefender, betaal ik 30 euro per jaar voor 10 licenties en ook op Android en ik wil niet afhankelijk zijn van een provider, zal daarom ook nooit derde dingen via de provider afrekenen of afsluiten, als het goed is is dat namelijk ook geblokkeerd.

Dat van EoF naar Gof en de TV snap ik wel, op glas gaat normaal de TV stream niet van de internet snelheid af, maar bij EoF heb je een aardig geknepen verbinding en dan lukt dat niet zo goed.