Skip to main content
Vraag

Waarom verdwijnen mijn Spotify-downloads en hoe zie ik welke apparaten gekoppeld zijn

• May 24, 2025
  • 9 reacties
  • 61 keer bekeken

Mijn spotify premium verliest gedownloade muzieklijsten zonder bericht. Gevolg is super veel mobiel gebruik tijdens autorit.

Dit kost veel geld. 
waar kan ik zien welke apparaten er gekoppeld zijn?

ik heb gsm met verlopen sim met dank aan kpn ,ik kan dar spotify niet meer afhalen (eindigt op 64) .

Spotify verwijst naar kpn omdat ik via jullie abonneer.

graag oplossing. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

9 reacties

• May 24, 2025

ik heb gsm met verlopen sim met dank aan kpn ,ik kan dar spotify niet meer afhalen (eindigt op 64) .

Wat bedoel je hier mee? Wat is er verlopen? 

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 24, 2025

Mijn persoonlijke gsm werd weinig gebruik i.v.m. burn-out.Als je lang niet beld ben je alles kwijt zonder boe of bah. Ik dacht dat op deze gsm ook Spotify stond. Telt deze mee?

ik kan bij Spotify zelf niets vinden.

ik weet dat de Spotify app op tablet en gsm staat en dat is geen 5 apparaten.

vandaar de vraag waar kan ik dat overzicht vinden.

grt Jos

• May 24, 2025

Mijn persoonlijke gsm werd weinig gebruik i.v.m. burn-out.Als je lang niet beld ben je alles kwijt zonder boe of bah.

Dat is bij prepaid ja. Maar aan prepaid kan geen Spotify gekoppeld zijn. Spotify bij KPN kan alleen aan een abonnement gekoppelt zijn. En een abonnement verloopt nooit. 

Ik dacht dat op deze gsm ook Spotify stond. Telt deze mee?

Dan kijk je toch gewoon even? Een mobiele telefoon zonder simkaart kun je gewoon aanzetten en gebruiken. Via WiFi heb je er gewoon internet op. Je kunt alleen niet bellen of internet gebruiken zonder WiFi. Maar verder kan je er alles mee. Spotify werkt op zo'n toestel ook gewoon.

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • May 24, 2025

vandaar de vraag waar kan ik dat overzicht vinden.

https://www.spotify.com/nl/account/apps/

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 24, 2025

Het zijn er 4 dus geen reden om mijn gedownloade muziek te verwijderen.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@Putintgos, ik zie zo geen enkele reden waarom jouw downloads steeds verdwijnen bij Spotify. Een verlopen simkaart staat verder ook los van een Spotify abonnement. 

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • May 26, 2025

Het zijn er 4 dus geen reden om mijn gedownloade muziek te verwijderen.

Na 30 dagen offline worden automatisch de gedownloade songs (niet spellijst) op het apparaat verwijderd.

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 26, 2025

30 dagen niet gebruiken is eigenlijk nooit aan bod. Op mijn gsm dagelijks en op mijn tablet zou kunnen maar dat gaat over de zelfde speellijst. 

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • May 26, 2025

@Putintgos De 30 dagen limiet geldt separaat voor ieder apparaat. Daarom schreef ik ook (niet speellist). Als je 30 dagen niet de App op jouw tablet opent, wordt de lokale opgeslagen songs (op tablet) verwijdert maar niet de songs op jouw telefoon. Als je de volgende keer een song van de speellijst luistert wordt hij opnieuw gedownload. Het is nog een andere limiet, je mag maximaal op 3 (of 5, volgens nieuwe voorwaarden) apparaten inloggen. Bij meer komt de melding dat je moet de downloads op andere apparaten verwijderen om op de nieuwe te kunnen gebruiken.