Skip to main content

Waarom werkt Videoland niet? Alle films en opties werken niet meer. Heb van alles geprobeerd. Zeg het contract op bij Videoland dit is pure oplichting.

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Hi @Slechts . Welkom op het forum. 

Heb je toevallig nog een zxv 8001 ontvanger? Die ondersteunt de ( nieuwe) videoland app niet. En inmiddels is al het videoland aanbod uit het gewone menu gehaald. 

Je kunt kpn bellen om te ruilen voor de vip 5202 ontvanger. 

Of is het iets anders?


Hoi Peter,

 

Ik heb een VIP1853, alles is er bij mij ook uitgehaald sinds een week. En dat zonder een bericht. KPN Helpdesk zijn ook een stel sukkels. Weten het antwoord op de vraag niet. Nee ik heb nu al genoeg van Videoland. 


Dit heeft toch niks met Videoland te maken, @Slechts . maar met de gebruikte, stokoude, ontvanger. 

Wel raar trouwens. Want KPN zou iedereen met een ongeschikte ontvanger die óók videoland via kpn hebben hebben moeten aanschrijven, maar je bent er helaas tussendoor geglipt.

Je kunt de vip1853 probleemloos gratis omruilen voor een (meestal) vip2952, die de app van Videoland wel ondersteunt. En meer, want die 1853 heeft i.v.m. de capaciteit sowieso een uitgekleed menu/mogelijkheden.

Omruilen via deze link http://kpn.com/omruilen .

Noteer het iTV-abonnementsnummer (te vinden onder instellingen - systeem/info) en de pincode om de nieuwe ontvanger te activeren.


Hoi Peter, 

Bedankt voor je emails, inmiddels een nieuwe aangevraagd.

 

Groet, Walter