Skip to main content

waarom loopt of werkt You Tube zo erg slecht bij KPN. 

Hoi @Zandwijk, dat is een goede vraag. Om met je mee te denken hebben we wel meer informatie nodig.

  • Gaat dit over YouTube op onze tv-ontvanger? Zo ja, welk type heb je?
  • Hoe is die tv-ontvanger aangesloten op het modem, is dat met een directe kabel of draadloos (Wifi of draadloze verbindingsset)?
  • Merk je dit alleen met YouTube, of ook met andere apps?
  • Wat werkt er precies niet goed bij YouTube? Stoort het, hapert het, stopt de app of iets anders?

Wij weten alleen wat jij vertelt, hoe meer jij ons kunt vertellen hoe meer wij mee kunnen denken.


Hallo,

bedankt alvast voor je reactie,

het gaat over de app op de tv ontvanger type HMB2260(hier heb ik er 4 van)

directe verbinding met kabel, modem naar tv ontvanger

komt alleen voor bij YouTube

start soms niet, erg traag of valt ineens weg

groetjes

Hans van Zandwijk

 

 


Als je een Smart tv hebt, kan je YouTube ook via de app op de Smart tv kijken.

Wij kijken altijd alle streamingdiensten, YouTube, etc. op de Smart tv. (nooit problemen).

Je hebt wel de ab van de tv nodig, vinden wij niet erg.😉

 

De Arcadyan HMB 2260 begint inderdaad een oudje te worden.

Werkt nog wel, maar geheugen is intern aan de lage kant.

De Arris VIP 5202 heeft er minder problemen mee denk (denk ik), heeft veel meer geheugen.

Helaas moet je dan Hussel hebben en het 4K pakket aanvragen á € 2,50 per maand voor 6 maanden.


Speelt het ook op alle 4 de HMB2260 ontvangers @Zandwijk? Of speelt het op 1 specifieke van de 4 ontvangers?


Heb een ander kastje uitgeprobeerd die werkte wel goed.dus nu geruild.


Met een van de andere 3 ontvangers bedoel je @Zandwijk? Heeft de bewuste ontvanger die dit vertoonde het probleem nog steeds op een andere plek, of doet die het daar wel beter?


De bewuste ontvanger is nog steeds traag. Andere ontvanger in de huiskamer werkt wel goed maar geweldig is anders.


Het probleem met YouTube is gelukkig niet op die ontvanger, dat is het belangrijkste. Gebruik je op de andere plek, waar de bewuste ontvanger nu staat, helemaal geen YouTube, of is het probleem daarmee eigenlijk verplaatst?

Zou je in dat geval die tv-ontvanger nog eens helemaal opnieuw in kunnen stellen (stap 2)? Als het daarmee nog steeds niet beter wordt op die ontvanger kijken we samen of we die kunnen vervangen.


YouTube werkte vandaag wel prima. Kastje wat slecht werkte wordt nu bijna niet gebruikt. Dus last het er nu even rusten. Goede jaarwisseling 


Dan laten we het zo inderdaad. Als je je later bedenkt, of andere vragen hebt, je weet ons te vinden.


Waarom werken de apps die je via menu van KPN zo vreselijk slecht

 

Admin: samengevoegd met eigen topic


Omdat de toepassing voor apps niet by design is voor Linux.

Er komt wel een update van de software die de de prestaties verbetert. Deze wordt in 3 fasen    uitgerold. Hij komt dus 28 februari, 2 en 7 maart.

Het is nog even maximaal 2 weken geduld. 

 


Hallo, ik ben al jaren lid van KPN en best nog wel met veel plezier, maar: wat is er met you tube zo traag zowel via de tv als via het kastje van KPN. Heb hier al meerdere keren over gesproken met KPN. Toen wel als service een nieuwe Experia box gekregen. Maar you tube nog steeds traag. Nu was ik bij vrienden van ons die ook KPN hebben 10 huizen verder en daar was you tube via KPN kastje vele malen sneller. Waarom kan het daar wel en bij ons niet. Ze hadden wel een kleiner nieuw zwart kastje. Je betaalt ergens voor en dan verwacht je toch wel dat alles goed werkt.

 

Admin: topics samengevoegd


Hoi @Zandwijk, jouw nieuwe bericht is samengevoegd met je bestaande topic. Het werkte eerder wel weer goed zei je, en later niet meer dus? Is de situatie sindsdien nog veranderd? Het kan zijn dat de buren met een andere ontvanger een nieuwer abonnement hebben, het TV+ abonnement. Daarbij is een ander type ontvanger in gebruik.


Hallo, 

bedankt voor je reactie. You Tube werkt nog steeds traag. Gebeurd ook regelmatig als ik iets zit te kijken dat het stopt om weer data(laat ik het zo noemen)binnen te halen. Ik kijk graag naar YouTube voor muziek. 


En gaat het ook nog steeds over dezelfde tv-ontvanger als eerder, de HMB2260? Alle 4 die je noemde? Vergeet niet dat wij niet zien wat jij ziet, wij weten alleen wat jij vertelt. Hoe meer jij kunt vertellen, hoe meer wij met je mee kunnen denken.


Reageer