Skip to main content

Ik ook hetzelfde probleem wacht al 4dagen op activeringsmail. Nog steeds niks

Ā 

*Admin: eigen topic voor vraag gemaakt origineel topic]

Ik ook hetzelfde probleem wacht al 4dagen op activeringsmail. Nog steeds niks

Ā 

4 dagen is veel te lang, dan is er iets fout gegaan.

Het mag hooguit 1 dag duren, meestal is het enkele uren.

Ā 

Vul zo wie zo al je gegevens in je account in van dit forum.

Dan kan een moderator meekijken en je helpen.

Ā 

En / of:

Bel: 0800-0402 gratis

Of chat met KPN, zie hier.Ā 


Ja 4 dagen vind ik ook. Als ik op activeren drukt staat er dat ik word door gelinkt echter dat gebeurt niet. Kan dus ook geen account aanmaken bij viaplay. Als ik viaplay opstart, moet ik mij aanmelden en dat kan dus niet. En nu?


Ja 4 dagen vind ik ook. Als ik op activeren drukt staat er dat ik word door gelinkt echter dat gebeurt niet. Kan dus ook geen account aanmaken bij viaplay. Als ik viaplay opstart, moet ik mij aanmelden en dat kan dus niet. En nu?

ik heb ook al 2 keer gebeld (erg lang wachten)werd steeds gezegd dat de mail snel zou komenĀ 

ook 2 keer in de chat

Ā krijg antwoord gewoon wachtenĀ 

nu nog steeds geen mailĀ 

1 maart gestart kan nog niet kijken echt waardeloos


Ja 4 dagen vind ik ook. Als ik op activeren drukt staat er dat ik word door gelinkt echter dat gebeurt niet. Kan dus ook geen account aanmaken bij viaplay. Als ik viaplay opstart, moet ik mij aanmelden en dat kan dus niet. En nu?

Ā 

Ben je wel thuis, op het KPN netwerk? Je moet op je eigen KPN netwerk thuis zitten.Ā  En eerst inloggen op MIJN KPN, daarna pas activeren.Ā 

En ook via een VPN kan het niet.


Heb dat gedaan, vanmiddag ook gebeld, 15 minuten in de wacht. Konden niks voor mij doen hebben geen oplossing.Ā 

Als het nog lang duurt zeg ik de hele boel weer af. Wat een hulplijn daar bij KPN.


Heb dat gedaan, vanmiddag ook gebeld, 15 minuten in de wacht. Konden niks voor mij doen hebben geen oplossing.Ā 

Als het nog lang duurt zeg ik de hele boel weer af. Wat een hulplijn daar bij KPN.

Ā 

Zie mijn link boven, probeer het met chatten, heb ik goede ervaringen mee.

Of wacht op een moderator (medewerker KPN).

Vul wel al je gegevens in je account van dit forum in (alleen de moderator kan die zien).Ā 


Ojee @Probleem viaplay, wat enorm balen dat je zo lang aan het wachten bent/wasĀ :slight_frown:

Heb je de mail inmiddels wĆ©l ontvangen? Heb je ook bij de mappen met spam enĀ Ā ongewenste mail gekeken? Mocht je nog steeds niks ontvangen hebben dan kijk ik graag even met je mee. Zou je daarvoorĀ je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?


Kijk ook in de Spam map, misschien staat hij daarin.

Ā 

Probeer zo wie zo of je wel al kan activeren.

Log eerst in bij MIJNKPN

En ga daarna naarĀ deze site enĀ scrol iets naar beneden.Ā 

Ā 

Ik hoor graag of het gelukt is.Ā :wink:


We hebben geen reactie meer van je gezien @Probleem viaplayĀ en ik hoop dat dit inhoud dat het inmiddels gelukt is met activeren!