Skip to main content

 

Hallo @Joy123 ,

Omdat er voor HBO Max (nog) geen apart TV-kanaal is.

KPN schrijft : 

Let op: HBO Max is niet beschikbaar via de tv-ontvanger. We zijn druk bezig met de mogelijkheden om HBO Max toe te voegen aan de tv-ontvanger. 

 

Op welke apparaten kan ik HBO Max kijken?

 

Je kijkt HBO Max met de HBO Max app. Daarmee kijk je waar en wanneer je wil op deze apparaten:

● Smart tv (Samsung, LG of Android TV)

● Chromecast of Apple TV

● Computer of laptop (Windows PC, MacOS, Chrome OS)

● Smartphone of tablet (Android & iOS)

● Game consoles (PS4/PS5/Xbox One/Xbox Series X/Xbox Series S)

 

Hoe lang gaat het nog duren voordat HBO via KPN gekeken kan worden? Want het is zwaar irritant en ik krijg steeds meer de behoefte om HBO dan op te zeggen  

 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt oorigineel topic]

Hoi @S t e f a n .

Hoe lang gaat het nog duren voordat HBO via KPN gekeken kan worden? Want het is zwaar irritant en ik krijg steeds meer de behoefte om HBO dan op te zeggen  

Hoe kijk je het dan nu?

De app voor HBO is beschikbaar op de nieuwe tv box van kpn: TV+ DIW7022.

En sinds kort ook op de niet meer leverbare VIP5202.

Op de VIP2952 en HMB2260 gaat de app niet beschikbaar komen. Je kunt dan eventueel zelf de chromecast HD met afstandsbediening en Google TV aanschaffen als je geen smart-tv hebt.

Of dus naar het nieuwe internet met TV+ abonnement met de nieuwe tv ontvanger.


Of zoals wij het nu nog doen, via de Smart tv.😉

 

Of zoals @PeterG aangeeft abonnement aanpassen naar KPN tv+.

Zie ook hier. 


Hoi @S t e f a n .

Hoe lang gaat het nog duren voordat HBO via KPN gekeken kan worden? Want het is zwaar irritant en ik krijg steeds meer de behoefte om HBO dan op te zeggen  

Hoe kijk je het dan nu?

De app voor HBO is beschikbaar op de nieuwe tv box van kpn: TV+ DIW7022.

En sinds kort ook op de niet meer leverbare VIP5202.

Op de VIP2952 en HMB2260 gaat de app niet beschikbaar komen. Je kunt dan eventueel zelf de chromecast HD met afstandsbediening en Google TV aanschaffen als je geen smart-tv hebt.

Of dus naar het nieuwe internet met TV+ abonnement met de nieuwe tv ontvanger.

Ik kijk het nu op de ps4 in de kinderkamer, maar zou het ook graag op de bank of vanuit bed willen kijken. 
kan ik de DIW7022 gewoon bij KPN aanvragen?


@S t e f a n 

 

Je kan 0800-0402 bellen (gratis)

Je krijgt dan wel een nieuw abonnement.

De DIW7022 (KPN tv+ box) is een onderdeel van het KPN tv+ abonnement.

Zie ook mijn link (boven).


Neem het nieuwe abonnement (even bellen) en je krijgt een of meer DIW7022.

Maar ja, De winkels liggen vol met mogelijkheden om het zelf op te lossen: smart-tv's, streaming apparaten van 40 tot wel 250 euro. Etcetera. Want waarom moet het apparatuur van je provider zijn???

Dit is de opbouw van het nieuwe abonnement.

 


Of je koopt de Chromecast met afstandsbediening en Google-TV. Die kan je makkelijk even ompluggen van woon- naar slaapkamer. Ik gebruik ook één chromecast voor 2 tv's.

Heb je een 4k/uhd tv dan raad ik de 4k versie aan. Anders is de (goedkopere) HD versie voldoende natuurlijk.