Skip to main content

Vast al vaker gevraagd maar ik kon geen goed antwoord vinden. Mij aangemeld voor viaplay. Het account is al actief volgens kpn maar als ik dan op de link druk om te streamen kan ik alleen maar een nieuw Viaplay account met de daarbij behorende kosten aanmaken( dus helemaal buiten kpn om) Heb nooit bevestigings- of inlogmails van kpn gehad en klantenservice verwijst mij nu naar Viaplay. Maar daar hoor ik niet echt hele positieve berichten over dus hopelijk weet iemand hier de oplossing??

 

Vast al vaker gevraagd maar ik kon geen goed antwoord vinden. Mij aangemeld voor viaplay. Het account is al actief volgens kpn maar als ik dan op de link druk om te streamen kan ik alleen maar een nieuw Viaplay account met de daarbij behorende kosten aanmaken( dus helemaal buiten kpn om) Heb nooit bevestigings- of inlogmails van kpn gehad en klantenservice verwijst mij nu naar Viaplay. Maar daar hoor ik niet echt hele positieve berichten over dus hopelijk weet iemand hier de oplossing??

 

 

Normaal gesproken heel erg snel.

Kijk in MIJNKPN of het echt aan staat.

 

Zo ja, probeer het volgende:

Log in op MIJNKPN en blijf ingelogd.

Ga naar een ander tab blad in de browser en ga naar deze link.

Klik op “ViaPlay activeren”

Als het goed is ga je dan naar de site van ViaPlay en kan je een gebruikersnaam en wachtwoord aanmaken.

 

P.S.

Er is geen app op de KPN tv decoder.

Op za. en zo. van de F1 kan je kijken op kanaal 225 tot eind dit jaar (meer mag er niet op van ViaPlay)

Op een, recente (na 2016) kan je op de meeste Smart tv's de ViaPlay app downloaden en via de app kijken.

Zie hier waarop je ViaPlay kunt zien. 


Dank voor je antwoord.

App werkt nog steeds niet ook niet na uitgebreid mailverkeer met Viaplay. Mijn gegevens zijn daar niet bekend terwijl kpn zegt dat mijn account actief is en ik gewoon kan streamen. Ik geef het maar op.. zonde van de tijd, dan maar geen premier league..


Dank voor je antwoord.

App werkt nog steeds niet ook niet na uitgebreid mailverkeer met Viaplay. Mijn gegevens zijn daar niet bekend terwijl kpn zegt dat mijn account actief is en ik gewoon kan streamen. Ik geef het maar op.. zonde van de tijd, dan maar geen premier league..

 

Bel 0800-0402 gratis.

 

Die link werkt alleen als je ook bent ingelogd op MIJNKPN.


Hi @App viaplay, welkom hier. 

Als Viaplay al aanstaat in Mijn KPN dien je het nog wel te activeren, dan kun je ook je account activeren. Heb je dit al gedaan? Klik op deze link om Viaplay te activeren


Dank voor je antwoord.

App werkt nog steeds niet ook niet na uitgebreid mailverkeer met Viaplay. Mijn gegevens zijn daar niet bekend terwijl kpn zegt dat mijn account actief is en ik gewoon kan streamen. Ik geef het maar op.. zonde van de tijd, dan maar geen premier league..

 

Je gegevens zijn pas bekend bij ViaPlay als je via de activatie link (zie boven) je account bij ViaPlay hebt aangemaakt.

Zie boven hou je dat moet doen.😉