Skip to main content
Beantwoord

Wanneer komt de KPN app voor Apple TV?

• June 17, 2024
  • 83 reacties
  • 9736 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

83 reacties

wjb
Wijsgeer
  • March 28, 2025

Michel.uit.Arnhem schreef:

Ga er maar vanuit dat Bol.com meer dan 10 stuks van Apple binnen krijgt.

Ik denk dat Bol.com zelf helemaal geen Apple TV's verkoopt maar dat er alleen winkels zijn die via Bol.com Apple TV's verkopen..

TvG2016
Helper
  • March 28, 2025

Wat ik lees zijn allemaal aannames. Hoe kan jij weten at Bol 1, 2, 5, 10 of 100 Apple TV’s op voorraad heeft? 

Is iCulture het persorgaan of eigendom van Apple? Er staat letterlijk in dat artikel waarnaar je linkt ‘het lijkt erop’. Ik heb als journalist nog geen enkele officiële melding van Apple ontvangen of de komst van een nieuw model Apple TV.

Ik begrijp echt heel goed als Apple gebruiker fat je een TV+ app voor tvOS door KPN geleverd ziet worden. En ook ik vind het een beschamende miskleun van KPN dat deze app er op dit moment nog niet is. Maar kom nu niet aan met dingen die je niet kunt onderbouwen of op basis van speculatie worden gesteld. Dat komt over als dwingend en daarmee zorg je er eerder door dat de app langer wegblijft dan dat dit er op een eerder moment gaat komen.

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Michel.uit.Arnhem schreef:

Ga er maar vanuit dat Bol.com meer dan 10 stuks van Apple binnen krijgt.

Ik denk dat Bol.com zelf helemaal geen Apple TV's verkoopt maar dat er alleen winkels zijn die via Bol.com Apple TV's verkopen..

Hoi ​@wjb 

Bol.com verkoopt wel degelijk zelf de Apple TV 4K vanuit hun eigen magazijn, daarnaast zijn er ook enkele wederverkopers die via Bol.com de Apple TV 4K verkopen.
Dus voor de helft heb je hierin dus gelijk.

Zie zelf: Apple TV 4K (2022) Wi-Fi + Ethernet - 128GB

Geldt ook voor de WiFi versie en 64GB: Apple TV (2022) Wi-Fi - 4K - 64GB

Beide zijn wel iets duurder geworden, dan de adviesprijs van Apple zelf.

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Wat ik lees zijn allemaal aannames. Hoe kan jij weten at Bol 1, 2, 5, 10 of 100 Apple TV’s op voorraad heeft? 

Is iCulture het persorgaan of eigendom van Apple? Er staat letterlijk in dat artikel waarnaar je linkt ‘het lijkt erop’. Ik heb als journalist nog geen enkele officiële melding van Apple ontvangen of de komst van een nieuw model Apple TV.

Ik begrijp echt heel goed als Apple gebruiker fat je een TV+ app voor tvOS door KPN geleverd ziet worden. En ook ik vind het een beschamende miskleun van KPN dat deze app er op dit moment nog niet is. Maar kom nu niet aan met dingen die je niet kunt onderbouwen of op basis van speculatie worden gesteld. Dat komt over als dwingend en daarmee zorg je er eerder door dat de app langer wegblijft dan dat dit er op een eerder moment gaat komen.

Hoi ​@TvG2016 

Over de hoeveelheid aan Apple TV 4K in het magazijn van Bol.com zullen we maar verder zwijgen, en is verder ook niet relevant.

iCulture (BigSpark B.V.) en iCreate (F&L Media) zijn erkende websites die alleen maar nieuws over Apple brengen, zoals nieuwe update’s, wanneer Apple met nieuwe producten gaat komen, etc. ect. , daarnaast bestaat er ook iCreate Magazine die je bij de Bruna of Primera kunt kopen.

iCulture en iCreate hebben goede connecties met Apple en vertrouwde bronnen, waar de Apple Fan al zijn informatie vandaan haalt en ook goed wordt gelezen door de echte Apple Fan.
Dat jij nog geen informatie hebt gekregen over de aankomende nieuwe Apple TV 4K 2025, houdt niet automatisch in dat beide websites onzin lopen te verkopen, en niet de waarheid zouden spreken.

Hier het nieuwsbericht van iCreate: Nieuwe Apple TV komt in 2025 – en het wordt een grote upgrade

Hiermee onderbouw ik gewoon wat er al over de nieuwste Apple TV 2025 naar buiten is gebracht, en vaak is dat nieuws dat ook daadwerkelijk uitkomt, anders zouden iCulture en iCreate het nooit op hun website publiceren.

Dit heeft ook niets met dwingend te maken of zo!
Want de KPN TV+ App voor de Apple TV had er namelijk allang moeten zijn.

TvG2016
Helper
  • March 28, 2025

Je hoeft mij echt niet uit te leggen wat iCulture en iCreate ia en wie de uitgevers/eigenaren zijn😀

Maar ondanks dat zij goede contacten bij Apple en internationale media betreffende Apple hebben wil nog net zeggen dat als deze titels melden dat er en nieuwe Apple TV in 2025 komt dat het officieel is dat die er ook echt komt. Het is pas officieel als Apple het zelf me;dt. En dat is waarschijnlijk pas wammes Tim Cool met het kleine zwarte kastje op een podium staat. 

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • March 29, 2025

Je hoeft mij echt niet uit te leggen wat iCulture en iCreate ia en wie de uitgevers/eigenaren zijn😀

Er zijn meer mensen die op het forum meelezen.

Ik vind zijn uitleg mooi en netjes en duidelijk.

Maar we gaan nu wel erg veel “off topic” om eerlijk te zijn.

Verder graag “on topic”

Wanneer komt er een KPN app voor Apple.

TvG2016
Helper
  • March 29, 2025

Ja, en voor die meer mensen die op dit forum meelezen en die graag een TV+ app voor tvOS willen hebben, is het van belang om te weten wie de uitgevers van twee Apple magazines zijn? En waar hen il gezegd dat ik ‘zijn’ uitleg niet duidelijk vond? Ik heb alleen kenbaar gemaakt dat in die informatie al wist.

En wanneer er een app voor Apple TV komt. Lees de wijze woorden van ​@wjb en je weet het antwoord. Dat duurt nog even.

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • March 30, 2025

Dat is puur jouw mening ​@TvG2016 

En ik waardeer jouw mening, ook al ben ik het er zelf niet mee eens (wijze woorden, dat vind jij😉).

Verder heb ik alles al vermeld en heb ik niets meer toe te voegen.

En graag verder “on topic

Wanneer komt er een KPN app voor Apple.