Skip to main content

Nu Skyshowtime in Nederland verkrijgbaar is,

komt wordt deze net als Nedflix in het ITV menu als keuze optie toegevoegd?

Zo ja wanneer?

 

Nu Skyshowtime in Nederland verkrijgbaar is,

komt wordt deze net als Netflix in het ITV menu als keuze optie toegevoegd?

 

Dat verwacht ik niet.

Zo ver ik weet maakt KPN niet zelf de app's.

Er zijn velen streamingdiensten en de meeste hebben geen app op de KPN tv decoder.

Wel op de Smart tv, mobiele telefoon, etc. 


Bedankt voor je reactie dan kijken via chomecast. Maar hoop toch dat deze wordt toegevoegd net als netflix.


Dan moet je alsnog niet willen om het te gaan kijken via één of andere ontvanger van je provider. Updates en ondersteuning lopen toch altijd achter. Vaak werkt het traag of zijn er met regelmaat problemen mee… Laat je niet afhankelijk zijn van een provider,... 

Koop dan voor jezelf een dedicated streaming device zoals een chromecast met google tv, Nokia streaming box 8000 of stick 800. Druk dat ding in een hdmi ingang op je tv, en je hebt jarenlang probleemloos plezier. En te bedienen via een afstands en het heeft een eigen menu met al je streamingsdiensten. 

Tot 6 december kun je sky nemen incluis 50% korting, voor die €3,49 per maand is het het echt wel waard vindt ik persoonlijk. 


Bedankt voor je reactie dan kijken via chomecast. Maar hoop toch dat deze wordt toegevoegd net als netflix.

 

Als je geen Smart tv hebt, dan is het inderdaad wel makkelijk.

En er zijn meerdere die niet op de KPN tv decoder staan;

Disney+

HBO MAX

Discovery+

Skyshowtime

ViaPlay

etc. 

 

Wij kijken altijd via de app op onze Smart tv.😉


Helaas ook nog niet op samsung tv's beschikbaar. Ook nog niet bekend of dat uberhaupt wel gaat gebeuren


Het enige wat ik verwacht is dat ooit een abonnement via KPN kan worden besteld zoals met Disney+ en HBO Max om er maar twee te noemen.

 

Zoals al genoemd dat moet je niet willen, een smart tv of een media steamer doet dit altijd beter.

 

De willekeurige plek van de ondertiteling wat per serie verschilt is wel vervelend. Ook niet niet lekker kunnen instellen is vervelend.


Ik zag de app op mijn LG Oled C1 tv.

Maar ik ga hem niet nemen, heb nu al ruim voldoende streamingdiensten.😉

Mijn voorkeur gaat uit naar het kijken op de Smart tv naar streamingdiensten.

Op vakantie via de Chromecast. 


Kpn heeft nu ook nieuwe tv kastjes met Android erop, waar je alle streamingapps op kan zetten, dus ook skyshowtime….

kwam ik tegen op Facebook. Nu is niet alles daar waar, maar dit misschien wel?? 


Eventueel je abonnement omzetten naar de nieuwe propositie, dan krijg je een tv+ kastje en day is een Android box. Zal je vast de skyshowtime app op kunnen installeren.


@Ik_Combineer en @heidyA 

 

Zie hier.

Misschien is dit de oplossing voor u.