Skip to main content

Wanneer word de videoland app eens geüpdate? 

Verschrikkelijk dat je niet gewoon ff opnieuw starten kan kiezen en nog meer van dat soort functies. 

Kom van ziggo af maar daar was de app stukken beter en nieuwere versie. 

Deze is erg verouderd. 

In de TV+ box zit gewoon de nieuwste voor Android-TV. 

Ik heb dezelfde in mijn Samsung met Tizen. 

Je hebt toch wel de TV+ DIW7022? De apps daarin worden automatisch geüpdatet vanuit de Play Store. 

KPN gaat niet over de Videoland app. Neem daarvoor contact op met Videoland. 

Oké zit hem dus in het feit dat het Android is?want bij ziggo in de mediabox was de app stukken beter en nieuwer..

Maar die draaien niet op Android natuurlijk. 

Vind het echt stukken mindere kwaliteit eerlijk gezegd de hele tv tuner van kpn tov ziggo 

Beste ​@Kevin1983 , je kunt de Videoland app ook gewoon op je smart tv gebruiken.

Beste ​@Kevin1983 , je kunt de Videoland app ook gewoon op je smart tv gebruiken.

Dat begrijp ik! Maar wil niet switchen tussen de verschillende bronnen! Mijn inziens dienen ze gewoon de app te vernieuwen 

Ik ken alleen deze app.

Die is beschikbaar voor iedereen in Nederland (!) met Android-TV en Google-TV apparaten. En volgens mij ook gelijk aan de app voor het Tizen systeem van Samsung. 

Ik kan me niet voorstellen dat op het 'kleine' platform van Ziggo Next Mini een nieuwere draait dan voor Android-TV,  Google-TV en Tizen. Dan eerder een oudere. Er zijn ook veel klachten over! Zie Ziggo community. 

Ik kan alles met die versies op de 2 Android-TV apparaten (1 van kpn), Google-TV,  en de Samsung dus zou niet weten wat er anders zou moeten zijn ??!

Informeer bij Videoland eens naar de Android-TV app. En laat je het ons dan weten?

Op mijn eigen Nokia 8000 staat v.1.66.5(766)-5.91.5

Dat is de meest recente versie!

Ik heb ook 1.66.5 op mijn mobiel staan ​@Kevin1983  en ​@PeterG 

Hoi ​@Kevin1983, als je de TV+ Box (DIW7022) hebt kan je de app zelf downloaden vanuit de Play Store. Die app is van Videoland zelf, wij hebben geen invloed op de apps die in de Play Store staan. Of en wanneer er een update voor komt durf ik daarom ook niet te zeggen. Daar hebben wij geen informatie over.

Gaat het inderdaad om die tv-ontvanger? Of heb je een ander model? Daar had je nog geen antwoord op gegeven.

Reageer