Skip to main content

Goedemorgen, we hebben in september een tijdelijk Disney+ abonnement voor €1,99 per maand afgesloten. Nu kan ik nergens terug vinden of en zo ja, wanneer ik dat op moet zeggen. Is dat dagelijks? Of ben ik al te laat en is het maandelijks? Bij de meeste abonnementen kun je stop zetten en gaat de dienst door tot de afgesproken datum, dat kan ik van deze aanbieding nergens terug vinden. 
 

ik hoor graag wat ik in dit geval het beste kan doen en er tot 22 december van kan genieten. 

Het bevalt niet om het door te laten lopen?

Via kpn kun je het per dag opzeggen. Het deel wat in de lopende maand wordt dan de volgende maand verrekend. 

Wil je er niet mee verder kun je het dus dagelijks stop zetten. 


Het bevalt niet om het door te laten lopen?

Dat kan ik me heel goed voorstellen. €10,99 per maand is natuurlijk wel wat anders dan die "aanbieding" om drie maanden Disney+ voor €1,99 per maand te kijken.


Het bevalt niet om het door te laten lopen?

Via kpn kun je het per dag opzeggen. Het deel wat in de lopende maand wordt dan de volgende maand verrekend. 

Wil je er niet mee verder kun je het dus dagelijks stop zetten. 

Het was een mooie “proef” periode. We hebben al een aantal andere diensten en kijken TV via Google TV en NLZiet. Meeste wat we wilden zien hebben we wel gehad dus zou er geen €11 per maand meer voor neer willen leggen voor incidenteel kijken. 
 

Wat ik me nog wel afvraag is als ik het vandaag opzeg, heb ik morgen dan nog het abonnement tot de officiële einddatum of stopt het meteen en krijg ik dan het percentage van de €1,99 terug? Anders wacht ik tot 21 december. Die paar centen terug geloof ik wel, geen zin om het nu al op te zeggen terwijl we er nog gebruik van kunnen maken.


Het stopt meteen. Binnen 15 minuten. 


Het stopt meteen. Binnen 15 minuten. 

Aha, helder. Dan zet ik een wekkertje voor de dag voordat het echt afloopt. Bedankt!!


Het bevalt niet om het door te laten lopen?

Dat kan ik me heel goed voorstellen. €10,99 per maand is natuurlijk wel wat anders dan die "aanbieding" om drie maanden Disney+ voor €1,99 per maand te kijken.

 

Als je ook mobiel bij KPN hebt en via MIJNKPN is aangemeld, krijg je bij KPN € 5,-- entertainment korting op 1 pakket.

Die gebruik ik voor HBO Max

Disney+ heb ik via Disney+ met een jaarabonnement.