Skip to main content

Hallo,

Hoe en wanneer kan ik Apple TV op mijn TV krijgen, net zoals nu b.v. Netflix en Videoland? 

m vr gr

Piet de Geus

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Daar word al jaren om gevraagd in diverse topics. Tot op heden zegt KPN daar niets over. De app is er niet. En het is onbekend of en wanneer die gaat komen.


Wie zou een goede persoonlijke kennis hebben binnen KPN om hier inside-informatie over te krijgen. Ik verwacht volgend jaar de serie Masters in the Air en diewil ik heel graag zien. 

m vr gr

Piet


Geen 4k/uhd televisie in huis, @Piet uit Vledder ?

Op mijn Samsung uit 2019 is de app Apple TV aanwezig.

Via de decoder verwacht ik die app echter tegen St Juttemis.

Of je koopt bv een MI BOX. Daar zit ie wel op. Of een Apple TV box :kissing_smiling_eyes: .


Op Philips smart TV, plm 5 jaar oud, zit geen app voor Apple TV.


Dan zal het dus een MI BOX of een Apple TV box moeten worden. I.i.g. goedkoper dan nieuwe tv.

En natuurlijk een abonnement op Apple TV+ (Apple TV plus). Als je tenminste écht naar die serie wilt kijken.

Volgens mij is de Apple TV app ook te downloaden via Apple Store of Android Store voor je tablet/smartphone.

N.B. Apple TV is de app of het kastje. Apple TV+ is de streamingdienst.

Op een Apple TV kastje kunnen meer apps voor streamingdiensten draaien. Evenals op de MI BOX (die is op basis van Android-TV).

Op de Apple TV is de KPN iTV app niet beschikbaar. Op de MI Box wel. Je hebt dus meteen een extra ontvanger die je geen 5 euro per maand kost.