Skip to main content
Vraag

Wanneer wordt mijn Spotify Premium omgezet naar Family?

• December 25, 2025
  • 10 reacties
  • 83 keer bekeken

Wij hebben spotify premium via KPN. 

Nu heb ik 14 november deze omgezet naar family. Het is nu 24 december en nog steeds kan ik bij Spotify niet naar family. 

Wij hebben ooit spotify ‘’gratis’’ gehad bij een mobiel abonnement dus dan neem ik aan dat dit ook de datum van spotify is. De factuur van de mobiel wordt rond de 18e betaald en KPN internet rond de  21e dus zou ik als ik 14 november dit heb omgezet nu wel Family moeten hebben. 

Wanneer wordt nu premium omgezet naar family? Want na 1.5maand wachten zou ik dit onderhand wel willen hebben. 

Groeten, 

wendy 

10 reacties

• December 25, 2025

Hoe heb je het omgezet? In MijnKPN? Of heb je gebeld? 

• Auteur
  • Deelnemer
  • December 25, 2025

HoiMarlon,

In MijnKPN heb ik het omgezet. 

Groeten,

Wendy

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@JaccoWendy, de omzetting van Het "gewone" Premium naar Family vindt plaats zodra de abonnementsperiode van Premium voorbij is. 

Je vindt de datum van de abonnementsperiode op de factuur of op de daarvoor bestemde pagina op de KPN website. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • December 30, 2025

Hoi Jeroen, 

De link die je stuurt daar staat spotify niet bij. 

Op de factuur staat dat dit 20-12 was. Het is nu de 30e en we hebben nog steeds geen family account. 

Nu lees ik dat iedereen hier last van heeft als ze hem omzetten bij KPN maar ik zal toch niet tot 20-01 hier op moeten wachten als ik hem al op 14-11 heb omgezet. 

• December 30, 2025

Je had Spotify ooit gratis gekregen schrijf je. Heb je het nu nog steeds gratis? Of heb je inmiddels al een keer verlengd en betaal je er nu gewoon voor? 

• Auteur
  • Deelnemer
  • December 30, 2025

We betalen er nu voor al een paar maanden 

• December 30, 2025

Hoe staat het op de factuur? Onder "Online aankoop"?

• Auteur
  • Deelnemer
  • December 30, 2025

Ja, inderdaad bij online aankopen. Daar staat abonnement spotify tor en met 20-12. 

• December 30, 2025

Dat is volgens mij fout. Volgens mij kan alleen een KPN medewerker dat oplossen. 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hier lijkt dus duidelijk iets niet goed te gaan ​@JaccoWendy. Je kunt hiervoor contact opnemen met de klantenservice. Een medewerker kan dan direct zien wat er mis gaat. 
Of jouw community profiel invullen. Als je voor dat laatste kiest, geef hier dan even een seintje. Dan duik de administratie in voor jullie.