Goedemorgen,
Afgelopen week na lang twijfelen overgestapt op Internet & TV van KPN. Vooral overgehaald vanwege het nieuwe Combivoordeel systeem, waarbij ik vanwege mijn producten in level 3 zou vallen. We waren namelijk voornemens om ons huidige Netflix Premium abonnement via KPN Combivoordeel te gaan laten lopen, waardoor wij € 13,99 per maand korting zouden gaan ontvangen.
Echter hoor ik nu dat het via KPN helemaal niet mogelijk is om van de optie “extra-lidplek” gebruik te maken, terwijl we daar nu wel gebruik van maken. Ofwel gaat het niet werken om Netflix om te zetten via KPN, waardoor ons voordeel waarvoor we voornamelijk voor zijn overgestapt ook vervalt…

Ik vernam van de klantenservice medewerkster dat KPN hier wel mee bezig zou zijn om deze optie toe te gaan voegen, maar ze kon helemaal niets zeggen wanneer dat eventueel het geval zou zijn. 

De vraag is dan ook of jullie enigszins een idee hebben wanneer deze Netflix optie “extra-lidplek”  via KPN beschikbaar komt? Gaat dit binnen nu en enkele weken/maanden zijn, of gaat dit nog een jaar of zelfs langer duren?

Alvast dank voor jullie reacties. Op basis hiervan hoop ik de goede overweging te kunnen maken om ofwel te blijven bij KPN ofwel de overstap naar KPN te annuleren.