Skip to main content

Hallo,

Bij overstappen naar Hussel 500, meteen spotify overgezet naar family. Echter staat spotivy nog steeds op premium abonnement?

Wanneer gaat deze over naar Family?

Alvast bedankt voor reactie.

Hallo @Mar1969 , welkom. 

Goede vraag! Dat hangt een er een beetje vanaf wanneer jij jouw Spotify Premium abonnement hebt aangevraagd. Had jij al Premium voor 14 april 2021, dan zou de wijziging meteen in moeten zijn gegaan en kan je via Spotify.com gezinsleden uitnodigen. Als jij Spotify na 14 april 2021 hebt aangevraagd dan wordt Spotify aan het begin van de volgende factuur periode omgezet. 


Hebben ver voor 2021 kpn met spotify en afgelopen week omgezet. Bij Spotify staat ook nog spotify premium en geen Family? Hoe kunnen we dit aangepast krijgen?

Alvast bedankt..


Hallo,

Heb vorige week abonnement omgezet naar Hussel, om spotify family te krijgen, maar spotify blijft gewoon op premium staan. Ook bij inloggen online op spotify staat account op premium en kan ik geen familieleden toevoegen. 

Ik heb al keer de vraag hier gestelt, maar nog geen antwoord of oplossing gekregen.…

 

Admin: bericht naar eigen topic verplaatst


Ook ik heb na overzetten naar hussel nog steeds geen family op spotify. Als ik wil activeren zegt spotify dat ik eerst de premium individual moet deactiveren. Maar die staat er niet meer tussen. Hoe weet ik wanneer mijn oude is vervallen???


Ik ook nog steeds geen antwoord.

Moet zelf iets gaan aanklikken bij spotify, maar daar staat bij, dat ik maandelijks kosten krijg rond €14??

Hoe zit dit KPN?


Hier precies hetzelfde probleem. Balen hoor. Betaal nu al een maand extra voor Family, maar ik kan het nog steeds niet gebruiken. 


Ik kan via Spotify niet activeren, en wordt doorverwezen nasr KPN omdat die nog op premium staat??? 


ook ik heb bovenstaand probleem, 2 weken gelden familie geactiveerd maar kan er nog steeds geen gebruik van maken. Ik maak al jaren gebruik van preminium van KPN dus mag er van uitgaan dat Family direct toegankelijk is.

graag jullie reactie KPN!!


Het is gelukt!

Beetje verwarrend, maar verwijder eerst, via kpn.com/spotify  je spotify  uit je abonnement.

Dit duurt ongeveer 1 dag voordag dit is aangepast.

Vervolgens ga je weer inloggen op kpn.com/spotify

En dan kies je vervolgens je family spotify, met bijbehorend  bedrag om weer toe te voegen aan abonnement.

Dit duurt ook weer ongeveer 1 dag.

Dan log je weer in op kpn.com/spotify

En nu kun je met de knop spotify family activeren. En kun je familileden uitnodigen.

Die moeten eerst wel afzonderlijk een nieuwe spotify free account aanmaken.

Â