Skip to main content

Net KPN servicedesk gebeld ivm niet kunnen in loggen Viaplay. 

Tot mijn verbazing heb ik dus bij KPN een abonnement op Viaplay afgesloten voor alleen de zaterdagen en zondagen wanneer er F1 is!! Dat wordt NIET gezegd bij de reclame van KPN die juist doet voor komen dat je het hele pakket kan kijken. De gene van KPN aan de andere kant van de lijn liet mij tevens weten dat ze pas na 2 dagen en vele telefoontjes te horen kregen hou het eigenlijk zat!! Conclusie!! OPLICHTERIJ DOOR KPN!! ALLEEN F1 VIA HUN VIAPLAY!! 

admin: titel aangevuld ivm vindbaarheid

Dit is onzin. Je zou gewoon inloggegvens moeten krijgen van de app. Maar dat werkt nu nog niet bij iedereen goed.


Hoelang moet je daar op wachten Nick83? Ik betaal sinds 1 maart voor Viaplay en kan niets zien!! En als ik een account bij Viaplay wil maken wordt er gevraagd naar een partner...daar staat KPN NIET BIJ!!! Wel ZIGGO en nog 1


Hoi, ik denk dat je de mail om te activeren niet hebt ontvangen. 

Via deze vangpagina is het nog 2 stappen: blauwe knop, dan kom je op een pagina bij Viaplay. Daar staat je e-mailadres (zelfde als die je voor kpn id gebruikt). Daar nog even een zelf verzonnen ww voor Viaplay invullen en klaar. Bij mij werkte het daarna direct.

p.s. mogelijk moet je op de Viaplay pagina eerst inloggen met je kpn id gegevens. Daarna een ww (beter niet gelijk aan die van je kpn id) invullen voor Viaplay.

Viaplay kun je vervolgens kijken via de app in smart-tv, smartphone, tablet en via http://viaplay.nl .


Je kunt onder Nederlands recht binnen 14 dagen je abonnement opzeggen zonder sores.


@AdDenOuden 

De zender Viaplay Xtra 1 springt alleen online bij live evenementen, als er niks is dan zie je dit :

Ik dacht dat dit een gewone zender was net zoals alle andere, beetje jammer.


Als het goed is heb je een mail ontvangen met de titel; “Uw bestelling is gereed” hierin staan de instructies om een viaplay account aan te maken. Hiermee kunt u zowel F1 als alle andere content van Viaplay zien. Zie screenshot hoe het mailtje er uit ziet.

 

 


@AdDenOuden

De zender Viaplay Xtra 1 springt alleen online bij live evenementen, als er niks is dan zie je dit :

Ik dacht dat dit een gewone zender was net zoals alle andere, beetje jammer.

 

ViaPlay is geen zender.

ViaPlay is net zoals Netflix, Disney+, etc. een Streaming dienst. 


@Zeelandenaar

Zie je dat via de decoder? Ik zie op 225 (Viaplay Xtra) nog de tekst van kpn.

 


Ik zie ook dit Peter! Terwijl er toch echt LIVE darten is op Viaplay!! 


En heb alle mails gehad die hier boven genoemd worden. Maar als ik op activeren druk gebeurd er niks!! HGD, hoe kan ik mijn contract Viaplay bij KPN ontbinden? Ik ben helemaal klaar met KPN dus ik denk er over helemaal weg te gaan bij KPN en ik heb alles daar. 😒😔😔


Ik zie ook dit Peter! Terwijl er toch echt LIVE darten is op Viaplay!! 

Maar dat word niet uitgezonden op kanaal 225. Kanaal 225 is echt alleen voor formule 1. En tijdelijk. Tot 1 augustus dacht ik toch?


HOERA, HOERA, dank je Sinterklaasje KPN!! OPEENS KAN HET NU ALLEMAAL WEL!! :sunglasses:


Ik zie ook dit Peter! Terwijl er toch echt LIVE darten is op Viaplay!! 

Maar live darten wordt niet op kanaal 225 uitgezonden, kanaal 225 is alleen voor formule 1. De reden is dat Viaplay denkt dat haar streaming platform overbelast zal raken bij de formule 1 races en wil die dan ook via de distributiekanalen van de providers ditribueren i.p.v. alleen via haar streaming platform.


Ik zie ook dit Peter! Terwijl er toch echt LIVE darten is op Viaplay!! 

Maar live darten wordt niet op kanaal 225 uitgezonden, kanaal 225 is alleen voor formule 1. De reden is dat Viaplay denkt dat haar streaming platform overbelast zal raken bij de formule 1 races en wil die dan ook via de distributiekanalen van de providers ditribueren i.p.v. alleen via haar streaming platform.

 

Op kanaal 225 wordt alleen op za. en zo. tijdens de F1 gebruikt.

Omdat ViaPlay bang is dat de data anders veel te hoog is.

Alles is verder via de app van ViaPlay.

 

ViaPlay is een streamingdienst, net zoals Netflix, Disney+, etc.

Je kan alles via de app van ViaPlay zien, ook Darts, F1, voetbal, films, series, etc. 


Dank je wel joop2011, inmiddels is alles geregeld. Alleen jammer dat ik eerst mijn ongenoegen duidelijk moest maken en op het punt stond om geen gebruik meer te maken van KPN!! Toen ik schreef dat ik daar over dacht had ik binnen 5 minuten een mail van Kpn en was alles binnen 5 minuten geregeld. 


Dank je wel joop2011, inmiddels is alles geregeld. Alleen jammer dat ik eerst mijn ongenoegen duidelijk moest maken en op het punt stond om geen gebruik meer te maken van KPN!! Toen ik schreef dat ik daar over dacht had ik binnen 5 minuten een mail van Kpn en was alles binnen 5 minuten geregeld. 

 Dat zal meer toeval zijn geweest denk ik, maar goed, het is geregeld. 


Dank je wel joop2011, inmiddels is alles geregeld. Alleen jammer dat ik eerst mijn ongenoegen duidelijk moest maken en op het punt stond om geen gebruik meer te maken van KPN!! Toen ik schreef dat ik daar over dacht had ik binnen 5 minuten een mail van Kpn en was alles binnen 5 minuten geregeld. 

 

Het is momenteel heel erg druk bij KPN i.v.m. ViaPlay.

Normaal gaat dit bij KPN binnen 15 minuten.

Maar het belangrijkste is, dat alles nu goed werkt. 


Ik vind het helemaal niks dat streamen. Ik zou graag allerlei sporten rechtstreeks op de tv ontvanger kijken. kijken via Viaplay wordt op deze wijze sterk ontmoedigd.

Ik ga nu zeker geen Viaplay abonnement afsluiten. Ik zal direct overstappen naar de eerste de beste aanbieder die Viaplay met een compleet programma van diverse sporten aanbiedt middels de tv ontvanger.

Bedankt KPN voor deze geweldige teleurstelling

Georges Careman 


Ik vind het helemaal niks dat streamen. Ik zou graag allerlei sporten rechtstreeks op de tv ontvanger kijken. kijken via Viaplay wordt op deze wijze sterk ontmoedigd.

Ik ga nu zeker geen Viaplay abonnement afsluiten. Ik zal direct overstappen naar de eerste de beste aanbieder die Viaplay met een compleet programma van diverse sporten aanbiedt middels de tv ontvanger.

Bedankt KPN voor deze geweldige teleurstelling

Georges Careman 

Kan KPN niks aan doen. Viaplay moet die app ontwikkelen. KPN kan dat niet zomaar zelf.


.


Ik vind het helemaal niks dat streamen. Ik zou graag allerlei sporten rechtstreeks op de tv ontvanger kijken. kijken via Viaplay wordt op deze wijze sterk ontmoedigd.

Ik ga nu zeker geen Viaplay abonnement afsluiten. Ik zal direct overstappen naar de eerste de beste aanbieder die Viaplay met een compleet programma van diverse sporten aanbiedt middels de tv ontvanger.

 

Dan hoop ik niet dat je weer teleurgesteld gaat worden, na de opkomst van Netflix en daarvoor eigenlijk Spotify, is er een markt aangeboord die men on demand diensten of streaming noemt, veel content aanbieden waar de klant zelf uit mag kiezen en kan gebruiken wanneer het hem uitkomt.

Nu hebben die diensten ook ontdekt dat ze groter kunnen worden als ze veel geld aan sport uitgeven, dit word denk ik de trend, je kan straks alleen nog maar streamen en de lineaire zenders hebben het nakijken, of hun inkomsten moeten hard omhoog, de NPO word met publiek geld omhoog gehouden, RTL en SBS moeten gaan fuseren om het te gaan redden,

Ik verwacht zeker niet dat Viaplay met een lineaire zender waar gewoon beelden op uitgezonden worden zoals de normale zenders dit doen, je zal altijd via een app moeten gaan kijken en die app zal ongetwijfeld bij een aantal providers op de STB komen, maar je zal extra moeten klikken.


Ik vind het helemaal niks dat streamen. Ik zou graag allerlei sporten rechtstreeks op de tv ontvanger kijken. kijken via Viaplay wordt op deze wijze sterk ontmoedigd.

Ik ga nu zeker geen Viaplay abonnement afsluiten. Ik zal direct overstappen naar de eerste de beste aanbieder die Viaplay met een compleet programma van diverse sporten aanbiedt middels de tv ontvanger.

Bedankt KPN voor deze geweldige teleurstelling

Georges Careman 

 

Of je streamt of naar een tv zender kijkt, maakt helemaal niets uit.

Streamen heeft veel voordelen, je kan zelf kiezen wanneer je wat wilt zien.

Ik heb Netflix al meer dan 8 jaar en ben daar heel erg blij mee.

ViaPlay, Netflix, Disney+, etc. zijn allemaal streamingdiensten.

 

Neem je wel eens op bij KPN in de Cloud?

Dat is eigenlijk ook een soort van streaming.

 

En waarom je zegt dat KPN je hiermee teleurstelt snap ik helemaal niet.

KPN bepaalt dit niet.

Zij kunnen hier zelfs helemaal niets aan doen.

 

ViaPlay heeft de rechten van F1, darten, etc en als je F1, darten, etc. wilt zien, dan moet je ViaPlay of F1tv pro (alleen Formule 1) nemen (beide streaming diensten).

 

Maar je bent niet verplicht om iets te nemen natuurlijk. 


Ik ga dit item verlaten. Mijn vragen zijn beantwoorden of/en er is actief op ondernomen. Het vervaagd nu in een gesprek over hoe en waar de tv rechten vandaan komen/ofwel gekocht worden. Ik dank jullie allen voor jullie inbreng, antwoorden, en tips.!!🤝🏻 👍😊


@Zeelandenaar

Zie je dat via de decoder? Ik zie op 225 (Viaplay Xtra) nog de tekst van kpn.

 

Ik zie ook alleen dit scherm terwijl ik wel geabonneerd ben. Hoe nu verder?


@Zeelandenaar

Zie je dat via de decoder? Ik zie op 225 (Viaplay Xtra) nog de tekst van kpn.

 

Ik zie ook alleen dit scherm terwijl ik wel geabonneerd ben. Hoe nu verder?

Volgens mij klopt dat ook immers pas bij de eerste F1 race zullen de races live via kanaal 225 te bekijken zijn. Verder zal er naar mijn weten niets via kanaal 225 uitgezonden worden.