Skip to main content

Wat is de opzegtermijn van Viaplay?

ik ging ervan uit dat dit een maand is. Ik kan nog altijd inloggen bij Viaplay maar kan geen formule 1 meer kijken omdat hij dan aangeeft dat dit niet meer in het pakket zit. 

Het abonnement heeft een contractduur van één maand. Hierna kun je het zenderpakket per dag uitzetten. Het reeds vooruit betaalde termijnbedrag wordt op de volgende factuur verrekend.

bron: Zenderpakket aan- en uitzetten


Ik heb hier ook een probleem.....heb viaplay uitgezet en dacht dat dit de hele maand november (3 nov t/m 2 december staat op factuur)nog zou aanblijven. Helaas nog 2 f1 races te gaan maar kan inmiddels al niet meer kijken 😩...wat kan ik het beste doen?

Gewoon weer aanzetten en ervan uitgaan dat dit verrekend wordt?

Alvast bedankt,

Ruben Hardendood 


Hallo @Rubracer12 

 

Zie de (hierboven al genoemde) pagina bij de Vragen: https://www.kpn.com/service/televisie/zenders.htm

Wat is de contractduur van zenderpakketten?

Het abonnement heeft een contractduur van één maand. Hierna kun je het zenderpakket per dag uitzetten. Het reeds vooruit betaalde termijnbedrag wordt op de volgende factuur verrekend.
 
 
Wat je het beste kan doen moet je zelf bepalen, als je Viaplay nu aanzet zit je dus er minimaal weer 1 maand aan vast.