Skip to main content
Vraag

Wazig beeld op mijn Ipad (8e generatie)

• July 16, 2025
  • 5 reacties
  • 59 keer bekeken

Als ik via de tv-app op mn Ipad tv kijk dan is het beeld wisselend scherp en onscherp. Meestal onscherp. 

5 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • July 18, 2025

Hi ​@JGDeelen, welkom bij onze community. Ik denk graag mee, want dit hoort niet zo. 

Werkt het streamen met andere apps wél goed? Bijvoorbeeld Youtube of Netflix? Heb je ook geprobeerd om de TV app te verwijderen en opnieuw te installeren? En heeft de tablet de laatste versie van iOS? Welke is dat overigens in dit geval?

Zoveel vragen.. 🙂

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 21, 2025

Het streamen van de andere apps gaat wel goed. Ik heb de laatste versie van de app. ik heb IOS 18.5.

Nadat ik de app opnieuw heb geinstaleerd heb ik ook de ondertiteling aangezet. die is wel scherp. het wisselen tussen scherp en onscherp doet zich ook voor als ik uitzendingen terugkijk.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • July 24, 2025

Het streamen van de andere apps gaat wel goed. Ik heb de laatste versie van de app. ik heb IOS 18.5.

Nadat ik de app opnieuw heb geinstaleerd heb ik ook de ondertiteling aangezet. die is wel scherp. het wisselen tussen scherp en onscherp doet zich ook voor als ik uitzendingen terugkijk.

Ik kan dit hier niet reproduceren, tot mijn frustratie. Zou je een schermopname willen maken en met ons hier willen delen? Dan zien we ook precies wat jij ziet. Volg deze stappen om dit te doen. Je kunt het daarna met ons delen met KPN transfer

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 29, 2025

https://filetransfer.kpn.com/download/550a147b-f731-4661-8431-1c8ddcba1d8e#ks66H9FY_C95auoEnqCIJsD-EQe_WM-V5l7DKjw_kB0.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • July 30, 2025

Ik zie dat je het hebt ingesteld op bestand verwijderen na 1 dag tijdens het uploaden, waardoor ik het nu niet meer kan zien. Zou je het opnieuw willen uploaden en dit op 7 dagen zetten zoals hieronder aangegeven? Dankjewel alvast.