Ik probeer al een tijdje een opname af te spelen op mijn smartphone. Ik krijg alleen een zwart scherm, hij speelt wel want het geluid loopt gewoon door.
Ik heb al de app verwijderd, tel opnieuw opgestart, opnieuw geïnstalleerd.
Android versie 14
Ik probeer al een tijdje een opname af te spelen op mijn smartphone. Ik krijg alleen een zwart scherm, hij speelt wel want het geluid loopt gewoon door.
Ik heb al de app verwijderd, tel opnieuw opgestart, opnieuw geïnstalleerd.
Android versie 14
Wat bedoel je precies?
Ben je aan het casten met een Motorola mobiel?
Hoe doe je dat precies?
Of kijk je KPN tv op de Motorola mobiel?
Of heb je nog een Motorola KPN tv ontvanger?
De 1853
Ik kijk op mijn telefoon via de app.
Hallo
Gaat het soms om een opname van een Vlaamse, Britse of Duitse zender? Die opnames kun je dan alleen terugkijken op jouw TV-ontvanger.
Dat geldt ook voor diverse andere programma’s. KPN heeft niet voor alle programma’s de rechten om programma’s buitenshuis te mogen terugkijken.
Nee gaat om Nederlandse programma, heb het nu bij alle programma's die ik probeer te kijken.
Heel af en toe gaat het soms mis met een opname
Ik heb het nu bij alles zoals ik gisteren al zei.
Ik zou dan nog 1x de app opnieuw installeren en de lokaal opgeslagen gegevens in de instellingen verwijderen. Als de problemen aanhouden zou ik even contact zoeken met de klantenservice. Dat kan gemakkelijk via een terugbelafspraak op een moment dat jou dat uitkomt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.