Skip to main content
Vraag

Wel geluid maar geen beeld op Netflix app

• March 2, 2026
  • 3 reacties
  • 38 keer bekeken

Sinds kort de KPN tv box, omdat de app op mijn TV gebrekkig werkt en helaas niet meer wordt bijgewerkt en de ondertitelingfunctie voor ons nodig is.

Kwaliteit en snelheid van de Box zijn goed, en blij met werkende ondertiteling. 

Echter, regelmatig als ik Netflix start en een video kies, hoor ik het geluid wel, maar wordt de video zelf niet geladen. Ik zie dan de achtergrond van de serie, met links "Seizoen 1: Aflevering 3 afspelen", "Meer afleveringen", etc. En een kleine spinner, die tot 25% gaat. Af en toe een ander percentage. Netflix herstarten en de Box herstarten helpt niet.

Enige wat helpt is de stroom van de Box en daarna weer opstarten.

3 reacties

Je bent niet de enige: 

• Auteur
  • Topper
  • March 3, 2026

Je bent niet de enige: 

Ah ik zie het! Had gezocht maar dit topic niet gevonden. Dan kan ik daar aanhaken en kan deze dicht 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • March 4, 2026

Hoi ​@JasperKimmel , bedankt voor jouw bericht :)

Elke keer de Box van het stroom halen en daarna weer opnieuw opstarten is natuurlijk ook verre van ideaal dus goed dat je dit probleem hier ook aankaart. In eerste instantie zou ik je adviseren om de ontvanger eens een zogenaamde frisse start te geven en hoe je dat precies doet, lees je terug hier op onze website. Ben heel erg benieuwd of deze handeling er voor gaat zorgen dat je probleem wordt opgelost en zie je bevindingen dan ook graag tegemoet!

Ah ik zie het! Had gezocht maar dit topic niet gevonden. Dan kan ik daar aanhaken en kan deze dicht 

Ik zag dat mijn collega nog niet had gereageerd en daarom heb ik je alvast maar even van een reactie voorzien!