Skip to main content
Beantwoord

Wel of niet mogelijk om extra Netflix lid toe te voegen bij gratis Netflix abonnement van KPN?

• March 30, 2026
  • 14 reacties
  • 169 keer bekeken

Ik word een beetje van het kastje naar de muur gestuurd maar is het nou wel mogelijk om een extra lid toe te voegen bij een netflix abbo (standaard) die word betaald via kpn? Abbo netflix is standaard

Helpdesk zegt van wel maar optie niet zichtbaar, wijst naar netflix. netflix zegt helaas, neem naar eigen abbo

Netflix via KPN aanpassen of een extra lid toevoegen | KPN Community hier lijkt het wel te kunnen.

twitter kpnwebcare zegt kan niet.

roept u maar

Beste antwoord door Edu2020

@Marijkevanevert

Bij het kopje betaling zie ik in de schermprint van KPN dat betaling verloopt via Pakket module van KPN en bij jou staat alleen dat de factuur loopt via KPN. Ook zie ik in de KPN schermprint dat je bij wijzigingen contact op moet nemen met KPN, bij de andere print niet.

Kan het zijn dat je alleen maar de Netflix factuur betaalt via KPN en dus niet gebruik maakt van Netflix met korting via KPN combivoordelen?

Misschien zit daar een probleem?

KPN Combivoordelen

14 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • March 30, 2026

Hallo ​@Marijkevanevert ,

Sinds kort kan dit inderdaad.

Volg deze instructie: 

Netflix abonnement via KPN aanpassen

Je kunt jouw Netflix abonnement al in de eerste maand aanpassen of een extra lid toevoegen, ook als je Netflix via jouw KPN abonnement afneemt. Voorheen was dit alleen mogelijk als je je Netflix abonnement rechtstreeks via Netflix afgesloten had.

De wijziging gaat direct in, en wordt via KPN gefactureerd. Je doet de aanpassing via Netflix.

helaas de optie bij mijn van extra lid toevoegen is niet aanwezig. abonnement is standaard

kpn wijst naar netflix, netflix zegt kan niet neem maar extra abbo dus ja hoe nu verder

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • March 31, 2026

En wat krijg je als je daarop klikt?

de omcirkelde optie? die zie ik juist niet. dit plaatje komt uit de handleiding die werd benoemd als reactie

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • March 31, 2026

HIER kun je zien of je Basis (0 extra leden), Standaard (1 extra lid) of Premium (2 extra leden) hebt. En ietsje lager kun je bij Standaard / Premium het extra lid uitnodigen.

Dit kan alleen via deze link. Niet via de app!

https://www.netflix.com/account

yep abbo is standaard dus 1 lid.extra mogelijk, ingelogt via edge op account en je raad het al optie niet aanwezig

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Marijkevanevert, welkom op onze community. Ik zie dat er al goed meegedacht wordt. Via de stappen die Noordzee noemt zou het moeten kunnen maar blijkbaar gaat hier iets niet goed. Heb je onlangs iets aan je abonnement gewijzigd?

Kun je het eens met een andere browser proberen? Of vanaf een ander apparaat?

Ander apparaat, andere browser zelfde uitkomst. ik en mijn vriend geven het op. geen aanpassingen in tv abbo trouwens

• Antwoord
  • April 2, 2026

@Marijkevanevert

Bij het kopje betaling zie ik in de schermprint van KPN dat betaling verloopt via Pakket module van KPN en bij jou staat alleen dat de factuur loopt via KPN. Ook zie ik in de KPN schermprint dat je bij wijzigingen contact op moet nemen met KPN, bij de andere print niet.

Kan het zijn dat je alleen maar de Netflix factuur betaalt via KPN en dus niet gebruik maakt van Netflix met korting via KPN combivoordelen?

Misschien zit daar een probleem?

KPN Combivoordelen

dank je edu2020 eindelijk iemand die wat licht in de duisternis laat schijnen. er is idd geen combivoordeel aanwezig.

wat wel gek is, dat de handleiding van een extra lid toevoegen hier niet over rept. tijd om dit dan te vermelden?

misschien nog iemand van kpn zelf die hier het verlossende woord kan geven

• April 2, 2026

Ik ben het met je eens dat dit niet vermeld staat in de KPN handleiding. Een aanpassing is zeker op zijn plaats. Waarschijnlijk moet je het extra lid via de procedure van Netflix zelf toevoegen of alsnog iets met die combivoordelen doen als je daarvoor in aanmerking komt.

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Hey ​@Marijkevanevert, welkom hier! Het is inderdaad sinds kort mogelijk om een extra lid toe te voegen. Dus dan is het gek dat het bij jou niet beschikbaar is. We gaan dit navragen. Daarvoor heb ik nog een vraag voor jou. Hoe lang heb jij al Netflix via ons? 

Dank je Erik, al heel veel jaren. waar zou ik de begindatum kunnen vinden?

Ik heb nog even gezocht maar het lijkt al minimaal sinds 2018 en misschien wel eerder te lopen