Skip to main content

Ik ben sinds gisteren klant bij KPN,alles nieuw en Wifi werkt perfect. Alleen mijn Chromecast en mijn Musiccast niet. 

Ik heb een Yamaha WXC50 en mijn nieuwe router is de V10. Ik heb mijn Yamaha- app opnieuw geïnstalleerd,en mijn WXC gereset volgens de beschrijving. Als ik een kabel in mijn router doe en in de WXC werkt het perfect,haal ik de kabel eruit dan geeft WiFi aan 'verbonden zonder".... Hij koppelt dus niet via WiFi.... HELLUP!!   om te testen was de kabel prima,ik wil hem graag op wifi laten draaien... mijn wifisignaal staat op 350bpm de wifiverbinding met Musicast blijft hangen op 72B dat is ook opvallend....   wie ow wie zou me kunnen helpen? KPN help ook niet echt... 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Ik heb volgens de sticker een V10,en alles wat achterop staat een keer ingevuld. Het lukt niet,ik kom niet in mijn modem. Ik wil hem terugzetten naar Wifi 5 omdat mijn Musiccast het niet doet.... Wie zou me kunnen helpen? 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 


Hoi @Gj de Jong, we denken hier op het forum graag met je mee!

Ik lees dat je er met je Chromecast en Musiccast niet uit komt, en dat het inloggen op je modem niet lukte. Hoe staat het er intussen voor? Op welke manier heb je geprobeerd in te loggen in je modem? Alvast een tip: In dit topic lees je alles over de Experia Box V10. 

 


Hoi @Gj de Jong, we denken hier op het forum graag met je mee!

Ik lees dat je er met je Chromecast en Musiccast niet uit komt, en dat het inloggen op je modem niet lukte. Hoe staat het er intussen voor? Op welke manier heb je geprobeerd in te loggen in je modem? Alvast een tip: In dit topic lees je alles over de Experia Box V10. 

 

Hoi Alexandra,het is inmiddels opgelost na ontelbare pogingen. Er bleek iets mis te zijn met het wachtwoord,gelukkig kwam ik daar achter voordat ik mijn Musicast door het raam ging gooien 😂😂  Dankjewel voor je tijd en hulp,

 

Groetjes Gijs


@Gj de Jong Gelukkig, goed om te horen dat het gelukt is én je Musicast het overleefd heeft :grin: Graag gedaan en fijn weekend toegewenst!