Skip to main content
Vraag

YouTube app van Arris tv-ontvanger speelt niet een hele playlist of muziekalbum

  • 5 August 2024
  • 2 reacties
  • 27 keer bekeken

Beste mensen,

Dit heb ik al december vorig jaar doorgegeven aan KPN, en ze stuurden mij een nieuwe tv ontvanger. Maar de nieuwe tv ontvanger doet precies hetzelfde als de oude, dus het probleem is zeker niet opgelost.

Ik vroeg me af of andere mensen hier ook last van hebben of er last van hebben gehad, en wat is de oplossing. Als er uberhaupt een oplossing bestaat.

Dit is het probleem:

Ik heb glasvezel met de Experiabox v10 en (sinds dit jaar) de tv ontvager van Arris VIP2952 V2 (maar het ligt niet aan de specifieke ontvanger want de vorige tv ontvanger had hetzelfde probleem).

Ik ben ingelogd in de Youtube app met mijn gmail account. Als ik een video afspeel van een van mijn opgeslagen playlists, dan wordt meestal alleen die ene video afgespeeld, en de volgende video van de playlist wordt meestal niet afgespeeld. Het afspelen stopt meestal na het spelen van de video dus.

Hetzelfde gebeurt met opgeslagen muziek albums. Wil ik een album horen, dan moet ik elk afzonderlijk liedje opstarten, want de liedjes worden niet achter elkaar afgespeeld. Meestal wordt er maar een liedje afgespeeld, soms het volgende liedje, dan stopt het afspelen.

Dit is overduidelijk niet de bedoeling. Als ik Michael Jackson’s album Bad opzet, dan wil ik het hele album horen, niet alleen het eerste (en misschien het 2e) liedje.

Opmerking: Ja, “Volgende video automatisch afspelen” staat uiteraard op “aan”, onder de instellingen van de youtube app.

Iemand?

Hartelijke groet,

Bruno

Het heeft niet met mobiel of wifi te doen maar met spelen op achtergrond. Je moet 2 opties instellen,

In Youtube "Settings → Background & download → Playback → Always on”

In Phone instelling "Settings → Apps → Youtube → Battery Optimization → Disable”


Sorry jongens ik heb niks aan jullie antwoorden. Maar bedankt voor het gokken.

Ik zou toch graag willen horen van iemand die dit specifieke probleem heeft gehad en het ook heeft opgelost.

Het moet aan de aap in de tv ontvanger liggen, niet aan de algemene instellingen van Youtube. Want op mijn telefoon werkt het prima, en op mijn computer werkt het ook prima. Het probleem treedt alleen op als ik de Youtube app van de tv ontvanger gebruik.

Heeft iemand instructies voor het updaten van de Youtube app van de tv ontvanger? Ik zie niet hoe dat moet.

De oude tv ontvanger had inderdaad een “Speel alles” knop als ik een album wilde afspelen, maar dat deed ie toch niet. Net zoals de huidige tv ontvanger speelde de oude tv ontvanger enkel 1 of 2 liedjes en daarna stopte hij met afspelen.

En het heeft niks te maken met de app vaak genoeg te activeren. Want het probleem doet zich ook voor met liedjes die maar enkele minuten duren.

Iemand?


Reageer